בשבוע הבא: כתב אישום בגין עבירות מין יוגש נגד שי אביטל

אביטל יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון נוסף בהארכת מעצרו, שבמהלכו תוגש הצהרת תובע לקראת כתב אישום. בחקירתו אמר סוכן הדוגמניות שהוסגר מהולנד: "הכול היה בהסכמה"

שי אביטל בבית המשפט
שי אביטל בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הצהרת תובע לקראת כתב אישום שיוגש בשבוע הבא תוגש היום (חמישי) נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, שהוסגר מהולנד לאחר שנחשד בעבירות מין. אביטל יובא לבית משפט השלום בתל אביב ב-12:00 לדיון נוסף בהארכת מעצרו.

מעצרו של שי אביטל, סוכן הדוגמניות החשוד בעבירות מין, הוארך ביום שלישי בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב. נציג המשטרה אמר במהלך הדיון כי ישנה התפתחות בחקירה, וביקש עשרה ימי מעצר, זאת לאחר שפרקליטיו של אביטל הציגו חלופות מעצר בית.

"במהלך ימי החקירה בוצעו פעולות חקירה רבות", אמרה השופטת, "בוצעו עימותים של החשוד מול הקורבנות ונגבו עדויות נוספות. הובהר באופן מפורש כי ימי החקירה המבוקשים בפרשה שבפני אינן בגין החקירות הנוספות". לבית המשפט הגיע גם עו"ד ינאי גורני, נציג הפרקליטות מהמחלקה הבינלאומית, ואמר כי המעצר לא מתבקש בגין עבירות נוספות. המשמעות היא שאם יהיו התפתחויות בנוגע לתלונות החדשות נגד אביטל, המדינה תצטרך לעשות זאת בתיאום עם ההולנדים, שכזכור הסגירו את אביטל לישראל.

שי אביטל בבית המשפט
שי אביטל בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בתחילת השבוע הוגשה תלונה חדשה נגד אביטל, כאשר מתלוננת נוספת הגיעה למשרדי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, שם סיפרה כי הוא ביצע בה מעשים מגונים במסיבה לפני שנים, בעת שהייתה קטינה. זאת לדבריה, תוך שהוא נוגע בה ומנשק אותה.

אביטל נחת בישראל לפני שבוע, לאחר שהוסגר מהולנד, ומיד הועבר לחקירה במשרדי הימ"ר במטה מחוז תל אביב. למחרת הוא התייצב בבית המשפט, שם אמר נציג המשטרה כי הפרשה מתמקדת בשני סעיפים בלבד של שני מעשים מגונים, וזאת מבין 26 נשים שהתלוננו נגדו. בחדר החקירות מסר אביטל את גרסתו לחוקרים.

"אחת הנשים טוענת שפגעת בה בשירותים במועדון שבו ביליתם", טען בפניו החוקר. "אני מכיר אותה", השיב לו אביטל, "הייתה בינינו התנהלות שבה הבנתי שהיא רוצה אותי והיא הלכה איתי לשירותים". לאחר שהחוקר טען בפנין כי לדבריה של המתלוננת הדבר לא היה בהסכמה, אביטל טען כי "הכול היה בהסכמה, וכמעט לא היה שם כלום. רק התגפפנו".