בפראות, נגד התנועה: תושב רהט מואשם בנהיגה פוחזת | תיעוד

כתב אישום הוגש הבוקר נגד צעיר בן 25 שנעצר בתום מרדף לאחר שנהג ברכבו נגד כיוון התנועה באזור נחל הבשור, עת אלפי ישראלים הגיעו לפסטיבל "דרום אדום", וסיכן את חייהם. כתב האישום מייחס לו גם עבירה של תקיפת שוטר, לאחר שניסה להתנגד למעצר ולברוח מהמקום

זמן צפייה: 00:39

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) נגד תושב רהט בן 25, לאחר שניסה להימלט מהמשטרה תוך שהוא נוהג בפרעות ומסכן חיים ואף תקף שוטר במסגרת פעילות "דרום אדום". כתב האישום מייחס לו עבירות של נהיגה פוחזת כשהוא בלתי מורשה ופסול נהיגה וכן, עבירה של תקיפת שוטר במילוי תפקידו. חטיבת התביעות המשטרתית שהגישה את כתב האישום ביקשה גם מעצר עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי הנאשם נהג בשטח עפר שבסמוך לנחל הבשור באופן פרוע, תוך שהוא מסכן את המטיילים ששהו במקום במסגרת פסטיבל "דרום אדום". המקרה אירע ביום שבת שעבר, עת אלפי ישראלים הגיעו לדרום במסגרת פסטיבל הכלניות.

פקח שמורת הטבע והגנים, אשר הבחין בנאשם, כרז לו לעצור אך הנאשם המשיך בנסיעתו בכביש תוך שהוא מאיץ בנתיב הנגדי. בשלב זה שוטרים ממחוז דרום החלו במרדף אחרי הנהג שהמשיך להימלט בנסיעה פרועה, תוך שהוא חוצה קו הפרדה רצוף על הכביש ומסכן באופן ממשי את משתמשי הדרך, שנאלצו לבלום ולסטות עם רכבם לשול הכביש על מנת להימנע מפגיעת הנאשם בהם.

לאחר מרדף קצר הנהג איבד שליטה על רכבו ונעצר בשטח, ומיד ניסה להימלט מהמקום אך השוטרים עצרו אותו לפני שהספיק לעשות כן. עוד עולה מכתב האישום כי במהלך המעצר התנגד הנאשם ותקף את אחד השוטרים עד שהשתלטו עליו.

הנאשם נלקח לחקירה בתחנת אופקים ובסופה כאמור הוגש כתב האישום, סנ"צ ניבי אוחנה מפקד תחנת אופקים ציין כי "גם במהלך הסופ"ש הקרוב תחנת אופקים, בסיוע כוחות נוספים, תמשיך לבצע פעילויות נרחבות נגד נהיגה פרועה ובריונות בכביש המהוות מטרד וסכנה למטיילים, במטרה לשמור ביטחון הציבור ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לכל אזרח והמטיילים באזור".