"חבט בחוזקה באמצעות קסדה": כתב אישום יוגש נגד התוקף מאיילון

הצהרת תובע הוגשה נגד תושב תל אביב בן 37, החשוד בתקיפה האלימה בנתיבי איילון בשבוע שעבר. מעצרו הוארך מעת לעת, והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו שוב בימים נוספים, לקראת הגשת כתב אישום נגדו בימים הקרובים

זמן צפייה: 05:50

הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) נגד תושב תל אביב בן 37, החשוד בתקיפה האלימה בנתיבי איילון בשבוע שעבר. החשוד, ארי גרינפלד, נעצר לאחר שתועד חובט שלוש פעמים בראשו של נהג אחר באמצעות קסדה, וגם לאשפוזו בטיפול נמרץ כשהוא סובל משברים בגולגולת ודימום מוחי.

חקירת המשטרה העלתה כי בעקבות וויכוח בין השניים על רקע שימוש בדרך, נהג הקטנוע תקף באלימות קשה את נהג הרכב. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב, והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו שוב בימים נוספים, לקראת הגשת כתב אישום נגדו בימים הקרובים.

בדיקה שערכו החוקרים מגלה שלחשוד יש למעלה מ-60 עבירות תעבורה, ועוד כ-10 מקרים פליליים אחרים, בגין עבירות אלימות. ב-2012 גרינפלד הורשע בתקיפת עמיתו לעבודה, גם כן בקסדה, והוא נשא עונש של עבודות שירות בגין אלימות ועבירות רכוש. בנוסף הוא היה מעורב בתאונות דרכים נוספות, כולל תאונת פגע וברח. הפעם הוא טוען שפעל מתוך הגנה עצמית, ומספר כי הותקף בידי אותו נהג שלפי עדותו פגע ברכבו, היכה אותו באגרוף ושבר את שיניו.