בשל סרטון באינסטגרם: אחד החשודים בניסיון דריסת שוטרים שוחרר

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של אחד הצעירים, שחברו נהרג בתקרית שאירעה בחיפה, אך תיעוד שהועלה לרשתות החברתיות מאותו ערב הוכיח שלא הוא נהג ברכב. "אינסטגרם אישרה שהסרטון אותנטי"

זמן צפייה: 01:06

החשוד מאירוע החשד לדריסה של שוטרים בחיפה לפני כשבועיים בו נהרג צעיר כתוצאה מירי שביצעו לעברו כוחות הביטחון, שוחרר הבוקר (שלישי) ממעצר, זאת לאחר שבסרטון וידאו שצולם ברשת החברתית אינסטגרם ואושר כאותנטי, נראה כי לא הוא נהג ברכב.

עורך דינו של החשוד, תומר נוה, אמר: "ללא התערבות מח"ש וללא דיון במעמד החשוד, הוא שוחרר לאחר שהצגתי לשופטת סרטונים מאירוע הדריסה". עוד הוסיף העו"ד: " לולא חברת אינסטגרם, והנתונים שהצגנו לביהמ"ש, מרשי היה עומד היום לדין בגין עבירות מהחמורות בספר החוקים. לעיתים הקידמה הטכנולוגית הינה לטובת החשודים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

שיא שלילי: מעל 10,000 נדבקים ביממה – 10.2% מהבדיקות חיוביות

תוך יממה: מצבן של 3 חולות קורונה בהיריון הידרדר ומוגדר קשה

גורם פלסטיני: הרשות תקבל מחר משלוח ראשון של החיסון הרוסי

תיעוד הרכב החשוד בניסיון דריסת שוטרים בחיפה נוסע לאחור נגד התנועה
תיעוד הרכב החשוד בניסיון דריסת שוטרים בחיפה נוסע לאחור נגד התנועה | צילום: מצלמת אבטחה

בתיעוד מהאירוע נראה הרכב החשוד כשהוא נוסע לאחור ברחוב צר, ומשנחסם, הרכב חמק בין המכוניות החונות תוך כדי שהשוטרים נמלטים מהכביש.

כזכור, לפני כשבועיים דווח על צעיר כבן 25 שנפצע קשה לאחר שנורה במהלך מרדף משטרתי בחיפה. לפי גרסת המשטרה, הרכב שבו נסע הצעיר הגיע למחסום, וכאשר השוטרים קראו לו לעצור - הוא דרס שוטר והחל להימלט מהמקום.

בתגובה, המשטרה פתחה במרדף שבו ירתה לעבר הרכב. הנוסעים הצליחו לברוח גם מהמרדף הזה - אולם בהמשך התקבל דיווח על אדם שנפצע קשה מירי בראשו. הפצוע הועבר לבית החולים רמב"ם תוך כדי שביצעו בו פעולות החייאה, אולם בהמשך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. אדם נוסף, שנפצע קל, פונה לאותו בית חולים כשהוא סובל מחבלות בגפיים.

עו''ד תומר נוה
עו''ד תומר נוה | צילום: תומר נוה