תושב אשדוד נעצר בחשד שהשחית תמונה של נרצחת מ-7 באוקטובר

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח על השחתת ציור על מיגונית לזכרה של שני אמין, שנרצחה במסיבת הנובה ברעים. בהמשך אותרו מוקדים נוספים בעיר בהם הושחתו פניהן של נשים באמצעות תרסיס צבע, גבר בן 53 נעצר

תמונתה של שני אמין שהושחתה
תמונתה של שני אמין שהושחתה | צילום: דוברות המשטרה

תושב אשדוד כבן 53 נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שהשחית תמונות נשים במקומות נשים בעיר, בהן תמונתה של שני אמין, צעירה שנרצחה במסיבת הנובה באזור רעים ב-7 באוקטובר.

ראשיתה של חקירת המשטה בתחנת אשדוד ביום שלישי בשבוע שעבר, בעקבות דיווח שהתקבל אודות השחתת ציור על מיגונית, לזכרה של שני אמין. שוטרי וחוקרי התחנה, בהם מש"ק המגזר החרדי וחוקרי הזירה הטכנולוגית בשיתוף עם מוקד רואה של עיריית אשדוד, החלו לבצע פעולות חקירה, במהלכן הצליחו בימים האחרונים לחשוף את זהותו של החשוד וכן לאתר מוקדים נוספים בעיר בהם לפי החשד פעל להשחתת פניהן של נשים באמצעות תרסיס צבע.

תמונה שהשחית החשוד
תמונה שהשחית החשוד | צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר הבוקר בחשד לעבירות של השחתת פני מקרקעין והיזק לרכוש במזיד, והוא נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה באשדוד. עם סיום החקירה ובהתאם לממצאיה, יוחלט האם להביאו בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

שני אמין ובן זוגה אדם אילייב, נרצחו ב-7 באוקטובר
שני אמין ובן זוגה אדם אילייב, נרצחו ב-7 באוקטובר

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל רואים בחומרה רבה עבירות של השחתה ופגיעה ברכוש ומקרקעין, ובפרט במקרה זה, בו מעבר לעבירה עצמה, הושחת ציור שכל מטרתו להנציח ולזכור את הנרצחים, תוך התעלמות מוחלטת מרגשותיהם של בני המשפחה והציבור".