3 תושבי יפו נעצרו בחשד לביצוע מאות עסקאות סמים במרכז

שלושת הגברים נעצרו, כאשר אחד מהם נעצר בנתב"ג כשהוא מנסה לצאץת מגבולות הארץ. ברשותו של אחד מהם נמצאו 10 שקיות של חומר החשוד כקוקאין. מעצרם של השלושה הוארך בשבעה ימים

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

שלושה תושבי יפו נעצרו אמש (חמישי) בחשד לעבירות סמים בהיקף נרחב ברחבי גוש דן. אחד החשודים נעצר בנתב"ג בניסיון לצאת את גבולות הארץ. המעצרים הגיעו בעקבות חקירה של היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א, ממנה עולה כי החשודים ביצעו בחודשים האחרונים מאות עסקאות של סמים מסוגים שונים.

אתמול כאמור המשטרה עצרה את אחד החשודים כשהוא מנסה לצאת את גבולות הארץ והוא נעצר ע"י השוטרים ונלקח לחקירה במשרדי היחידה המרכזית בת"א, שני חשודים נוספים נעצרו אף הם ונלקחו לחקירה בימ"ר ת"א.

ניידת משטרה
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

בלשי היחידה המרכזית איתרו בסמוך לאחד החשודים שני קטנועים החשודים כי משמשים לביצוע עבירות הסחר בסמים והם נלקחו ובהמשך יתבקש חילוטם. ברשות חשוד אחד נמצאו 10 שקיות ובהן חומר החשוד כסם מסוג קוקאין במשקל של כ-11.4 גרם.

מהחקירה עוד עולה עוד כי עפ"י החשד עיסקאות הסמים התבצעו בשטח ציבורי שעליו השתלט שלא כדין אחד החשודים ואתמול שוטרי ובלשי ימ"ר ת"א פירקו את המתחם הבלתי חוקי. בהחלטת מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד הוצא למקום צו סגירה למשך 30 ימים. החשודים הובאו אתמול לדיון בבימ"ש השלום בת"א ומעצרם הוארך בשבעה ימים נוספים.