סוף לפרשה: הפרקליטות לא תערער על עונשו של אריה שיף

לאחר שנגזרו עליו תשעה חודשי עבודות שירות בלבד, המדינה החליטה שלא לערער על העונש. על שיף נגזרו גם תשעה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 10 אלף שקלים למשפחת הקורבן

זמן צפייה: 00:38

פרקליטות המדינה הודיעה היום (חמישי) כי החליטה שלא לערער על עונשו של אריה שיף, שהואשם בהמתה בקלות דעת ונגזרו עליו תשעה חודשי עבודות שירות. שיף הורשע לאחר שירה למוות במוחמד אלאטרש שניסה לגנוב את רכבו לפני כשנה.

כזכור, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט, לפני גזר הדין, שייגזרו על שיף 6-4 שנות מאסר. בנוסף, נגזרו עליו תשעה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 10 אלף שקלים למשפחת הקורבן. "אני שמח שזה נגמר. אני מאוד מאוד עצוב על כל האירוע שקרה. זה לא היה מתוכנן ואני מצטער, אך שמח שזה נגמר", אמר שיף לאחר גזר הדין.

בכתב האישום שהוגש בתחילת השנה נכתב כי שיף "גרם בקלות דעת למותו של הפורץ בכך שירה לעבר הרכב לאזור בו ישב, כשהוא נוטל סיכון בלתי סביר לגרימת מוות". בליל האירוע היה ביתו של שיף בשיפוצים, והוא ואשתו ישנו בקראוון סמוך לביתם. בסרטון ממצלמת האבטחה ניתן לראות את החשודים מגיעים ברכב שלהם לרחוב שבו גר שיף, פורצים למכונית ומנסים להניעה.

שיף הודה בחודש יולי במיוחס לו בכתב האישום והורשע בהמתה בקלות דעת. השופטת הורתה לבדוק אם יוכל לבצע עבודות שירות. עם זאת, הפרקליטות בשבוע שעבר, בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה מבית המשפט לגזור על שיף עונש שנע בין 6-4 שנות מאסר. בתום אותו דיון אמר שיף: "אקבל את מה שבית המשפט יחליט".