פרסום ראשון: הקאמבק של אפי נוה ללשכת עורכי הדין

פרסום ראשון: לקראת הבחירות המתקרבות ולאחר שאבי חימי פרש, סביבתו של היו"ר לשעבר לוחצת עליו להגיש מועמדות לתפקיד והוא צפוי להודיע על כך בקרוב. נוה הורשע לפני כארבעה חודשים בקבלת דבר במרמה, ובעבר נחשד בקבלת הטבות מיניות תמורת קידום השופטת אתי כרייף

זמן צפייה: 01:07

ברקע הבחירות המתקרבות ללשכת עורכי הדין לאחר פרשת אבי חימי, הערב (שלישי) פורסם במהדורה המרכזית כי אפי נוה, יו"ר הלשכה לשעבר, מתכנן להגיש את מועמדתו לתפקיד. נוה, שנחשד בקבלת הטבות מיניות תמורת קידום השופטת אתי כרייף בפרשת שכונתה "מין תמורת מינוי" (התיק נסגר), עזב את הלשכה והורשע בעבירה של יציאה וכניסה לישראל במרמה.

נוה מרגיש שלוחצים עליו בסביבתו להגיש מועמדות לתפקיד בו כיהן, ולפי שעה הוא מתכוון ככל הנראה להודיע על התמודדותו בזמן הקרוב. עם זאת, נוה עדיין צריך לחכות ולראות מה יהיו השלכות הרשעתו, והאם יוטל עליו קלון. במקרה כזה, הוא לא יוכל להתמודד על התפקיד.

אפי נוה בעת הקראת גזר דינו בבית המשפט
אפי נוה בעת הקראת גזר דינו בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כזכור, בית משפט השלום בראשון לציון גזר על נוה לפני כארבעה חודשים עונש של חודשיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, בעקבות פרשת המעבר בנתב"ג. בנוסף נקנס נוה בסכום של 2,000 שקלים.

בחודש אוקטובר כאמור הרשיע בית משפט השלום בראשון לציון את נוה בגין קבלת דבר במרמה לאחר שהואשם ביציאה מישראל שלא כחוק וכניסה לישראל שלא כחוק בצוותא עם בת זוגו. בראש הדיון עמדה נשיאת בתי משפט השלום במחוז מרכז, השופטת עינת רון.

"במבחני היגיון ושכל ישר – הרי שמעשיהם של שני הנאשמים נועדו אך ורק כדי להסתיר את יציאתה של הנאשמת מישראל ואת חזרתה אליה, כביכול לא יצאה לנסיעה זו לתאילנד מעולם וכתוצאה ממעשיהם, אף הרישומים הרשמיים יעידו כך" אמרה השופטת רון.