ועדת האתיקה קבעה: פרקליטו של נתניהו יוכל לייצג את פילבר בשימוע

פרסום ראשון: ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין קבעה עו"ד עמית חדד יוכל לייצג את מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר בשימוע שייערך לו בפרקליטות על כך שהפר את הסכם עד המדינה בתיק 4000

שלמה פילבר מגיע לבית המשפט לקראת חקירתו הנגדית
שלמה פילבר | צילום: ראובן קסטרו

פרסום ראשון: ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין קבעה היום (חמישי) כי פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד עמית חדד, יוכל לייצג את עד המדינה שלמה פילבר, בשימוע שייערך לו בפרקליטות על כך שהפר את הסכם עד המדינה.

עו"ד עמית חדד
עו"ד עמית חדד | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

פילבר, כזכור, שימש בעבר כמנכ"ל משרד התקשורת, וחתם על הסכם עד מדינה בתיק 4000. על דעת היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, לפני כחודשיים הודיע לפילבר פרקליט מחוז מיסוי וכלכלה, יהונתן תדמור, על הכוונה לבטל את הסכם עד המדינה שנחתם עמו, "לאחר שהונחה בפניהם תשתית ראייתית המלמדת על הפרת הסכם עד המדינה מצידו".

במכתב ששלחה לפילבר כתבה הפרקליטות: "סתרת בעדותך בבית המשפט את הגרסה שמסרת במהלך חקירותיך כעד מדינה, פגעת במיומנות הגרסה שמסרת בחקירותיך. הפגנת חוסר נכונות לשתף פעולה עם רשויותה אכיפה במסגרת עדותך. במהלך עדותך פעלת להפחית מחלקך כפי שתיארת בחקירותיך בפני רשויות החקירה, תוך ניסיון להציג את התנהגותך ואת התנהלות שותפיך לעבירה בדרך שסותרת את זו שמסרת בגרסתך במשטה כעד מדינה".