בן 86 חשוד ברצח אשתו ברחובות: "זה הלם, היא טיפלה בו כל הזמן"

סניגורו של הבעל החשוד ברצח אשתו בת ה-76, אמר כי הוא מכחיש את המיוחס לו: "מדובר בניצול שואה עם בעיות בריאות לא פשוטות שמתקשה בתפקוד יומיומי ובקושי יכול ללכת". אחת השכנות סיפרה לחדשות 13 כי הקורבן נהגה לסעוד את בעלה במסירות כל העת: "הוא היה מאושפז כמה פעמים, היא טיפלה בו. זה שוק עבורנו"

זמן צפייה: 01:52

שעות אחרי שקשיש בן 86 נעצר בחשד לרצח אשתו, בת 76, בדירתם ברחובות הבוקר (רביעי) - אמר סניגורו עו"ד עבד אבו עאמר כי "מדובר בניצול שואה עם בעיות בריאות לא פשוטות. הוא מתקשה בתפקוד יומיומי ובקושי יכול ללכת. הוא מכחיש בתוקף את המיוחס לו. הוא בהלם מכל האירוע. מטבע הדברים, החקירה החלה רק היום ואני מציע להמתין שהמשטרה תסיים את הבדיקות הראשוניות". אחת השכנות בבניין סיפרה לחדשות 13: "הם אנשים מבוגרים מאוד. הוא היה מאושפז כמה פעמים והיא טיפלה בו כל הזמן. זה שוק עבורנו. לא שמענו צעקות אף פעם". הבעל הוא שהתקשר למד"א וכשהגיעו החובשים למקום הבחינו שהאישה סובלת מחבלות - והזעיקו את המשטרה. מעצר החשוד הוארך בארבעה ימים.

שוטר בזירה ברחובות
שוטר בזירה ברחובות | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הפראמדיק ידידיה מאיר והחובש אייל טגניה סיפרו: "כשנכנסו לדירה ראינו את האישה מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". אחת השכנות סיפרה לחדשות 13 כי "הם היו אנשים מבוגרים מאוד, הוא ניצול שואה, היה מאושפז מספר פעמים והיא טיפלה בו כל הזמן. זה שוק, לא שמענו צעקות אף פעם".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2312041540' autoplay='0' credit='' desc='סניגורו של החשוד: "מכחיש את המיוחס לו"' poster='' kid='1_78wcw5de' duration='']

Screenshot 2023 04 12 123032
זירת האירוע ברחובות | צילום: חדשות 13

מנכ"לית שדולת הנשים הדס דניאלי ילין מסרה בתגובה: "פתחנו את בוקר החג בחדשות קשות על אישה נוספת שנרצחה על ידי בן זוגה. 9 נשים נרצחו מתחילת שנה, מגמה שהולכת ומחריפה ביחס לשנים קודמות. למרות המצב המדאיג, הממשלה עדיין לא עשתה דבר להילחם בתופעה. נשים נרצחות בהיקפים שלא היו כאן בשנים קודמות והם מתעסקים כמעט בהכל מלבד הביטחון האישי שלנו".

"גם כשעלתה הצעה שיכולה להציל את הנרצחת הבאה - חוק הפיקוח האלקטרוני - הם הפילו אותה והפקירו אלפי נשים וילדים שחיים תחת איום תמידי. השר בן גביר, בקרוב הכנסת תחזור לפעילות, יש לך מחויבות להעביר אותו אחרת באמת שאין משמעות למצגי השווא של ביטחון לאומי".

Whatsapp Image 2023 04 12 At 1
שוטרים בזירת האירוע ברחובות | צילום: חדשות 13

לפני כשבוע הוגש כתב אישום נגד ג'וסיה לייטל בגין רצח בת זוגו דריה לייטל בחודש שעבר. ג'וסיה בן ה-36 מואשם שהכה למוות את דריה בת ה-31 בביתם בחיפה, בעת ששלושת הילדות שלהם ישנו בחדר הסמוך.

דריה לייטל שנרצחה בחיפה ע''י בעלה
דריה לייטל

כמו כן, לפני שלושה שבועות נרצחה אדיסה אלבנה בת ה-29 בדקירות בביתה ברחוב יוספטל שבקריית אתא, והיא האישה השמינית שנרצחת מתחילת השנה. לאחר מצוד אחר החשוד, בעלה בן ה-39 הסגיר עצמו למשטרה והובא לחקירה. כוחות מד"א ומשטרה שהגיעו לזירה מצאו הדירה נעולה. לאחר שפרצו אליה, אותרה הצעירה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו בתום פעולות החייאה לקבוע את מותה. פרמדיק מד"א חגי קולטון וחובש רפואת חירום במד"א אמיר סלומון סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותה".