בטלפון של החשוד בניסיון חטיפה: סרטוני מעקב אחרי עשרות נשים

פרסום ראשון: במהלך חדירה שביצעו החוקרים לטלפון של אלכסנדר מוזגובוי, החשוד בניסיון חטיפת הנערה בפרדס חנה, נמצאו סרטונים של יותר מ-20 נשים, אותן צילם בסוג של מעקב. במענה לשאלת החוקרים מדוע הוא בלש אחר אותן נשים, הוא הסביר כי "רציתי רק להסתכל עליהן אחר כך"

זמן צפייה: 01:23

פרסום ראשון: בטלפון של אלכסנדר מוזגובוי, החשוד בניסיון חטיפת הנערה בפרדס חנה, נמצאו סרטוני מעקב אחרי יותר מעשרים נשים, כך פורסם הערב (רביעי) במהדורה המרכזית. את החקירה הרגישה הטיל מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, על ימ"ר חוף, והיום הגישה המשטרה הצהרת תובע נגדו, לקראת הגשת כתב אישום.

מחקירתו של החשוד עולים פרטים שטרם נחשפו עד כה, ומתברר כי במהלך חדירה שביצעו החוקרים לטלפון שלו התגלו עשרות הסרטונים, של נשים שונות שאותן צילם בסוג של מעקב. הוא אמנם לא ביצע שום עבירה נגדם, אך הסרטונים הללו הועברו גם הם כחומרי חקירה לפרקליטות לקראת הגשת כתב האישום.

במענה לשאלת החוקרים מדוע הוא בלש אחר אותן נשים, הוא הסביר כי "רציתי רק להסתכל עליהן אחר כך". במשטרה לא קנו את ההסבר הזה, וגורמים אמרו כי יתכן שמדובר בעבודת שטח שביצע החשוד לקראת ניסיון חטיפה אחר שלא יצא אל הפועל, ובגלל זה הוא לא הואשם בכך.

רכבו של החשוד בניסיון החטיפה בפרדס חנה
רכבו של החשוד בניסיון החטיפה בפרדס חנה

כזכור, לפני כשבועיים התקבל דיווח בדבר החשד לניסיון חטיפה, כאשר על פי הדיווח אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו בכוח נערה בת 16, תושבת פרדס חנה, בשעה שעסקה בפעילות ספורטיבית באזור. הנערה סיפרה כי היא נתקלה בגבר שעמד סמוך לרכב כהה ללא לוחית רישוי כשתא המטען שלו פתוח, ואז החשוד רץ אליה, הרים אותה על הכתפיים ונע לכיוון הרכב.

הנערה זעקה לעזרה, ותושבים ששמעו את קריאותיה הגיעו למקום לפני החשוד הצליח להכניס אותה לתא המטען של רכבו. שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה, אשר לא נזקקה לטיפול רפואי, ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד - אשר נמלט ברכבו מהמקום.

סניגורו של החשוד, עו"ד אייל בסרגליק, מסר בתגובה כי מרשו ביקש רק לייצר פרובוקציה, ועל כך תעיד העובדה שהוא זה ששיחרר את הנערה.