בעקבות תלונות ממספר נשים: זה כוכב הרשת שנעצר בחשד לאונס

פרסום ראשון: אלעד לוי, דמות מוכרת בקרב בני נוער, נעצר בעקבות תלונות מצד נשים על כך שתקף אותן לכאורה כשהיו קטינות. שתיים מהן התלוננו על אונס - והביאו לפתיחתה של חקירה סמויה שהסתיימה הבוקר במעצר. עורך הדין של החשוד: "מרשי ישתף פעולה מלאה בחקירה ואני בטוח כי לא ידבק בו רבב"

זמן צפייה: 02:44

פרסום ראשון: אלעד לוי, כוכב רשת מוכר בקרב בני נוער, נעצר היום (שני) לאחר ששתי נשים הגישו נגדו תלונה במשטרה בגין אונס. בעקבות התלונה, המשטרה פתחה בחקירה סמויה, שנמשכה בשבועות האחרונים והסתיימה היום במעצרו. לוי חשוד בשלילת כושר ההתנגדות לצורך עבירה, מעשה סדום שלא בהסכמה חופשית, בעילה שלא בהסכמה חופשית, שיבוש מהלכי משפט, מעשה סדום תוך ניצול מרות יחסי עבודה ואיומים. מעצרו הוארך בשבוע.

החשדות מבוססים על כך שלפי המשטרה, "בשנים האחרונות היה מעורב במספר רב של תקיפות מיניות של נשים שונות, ביצע בעילה שלא בהסכמה חופשית, ביצע מעשה סדום תוך ניצול, ביצע מעשים מגונים במרמה הטרדות מיניות. בנוסף סיפק אלכוהול לקטינות במספר רב של מקרים. לאחר שביצע את המעשים המיניים שלו בקורבנות, איים עליהן לא לספר ובכך הוביל לשיבוש מהלכי משפט".

לוי עמד לאחרונה בלב סערה, לאחר שכמה נשים טענו שתקף אותן מינית לכאורה כשהיו נערות צעירות. אחת מהן אף העידה בעבר כי הוא היה מודע לכך שהיא קטינה, אך זה לא הפריע לו ולא גרם לו לחדול ממעשיו.

עו״ד שי שורר
עו״ד שי שורר

המתלוננת נגד לוי, רוני לוין אמרה: "אני מברכת את משטרת ישראל על המעצר של אלעד לוי, אני מאוד שמחה שנשים נוספת אזרו אומץ והגישו נגדו תלונה. אני מצפה מהמשטרה שתטפל בחומרה בכל התלונות ושתעמיד את כל הכילים הדרושים כדי למצות איתו את הדין. אני קוראת לכל אישה שנפגעה ממנו, שתיגש למשטרה כדי שהצדק שלנו באמת ייעשה".

עורכת הדין קרן ברק, אשר מייצגת את המתלוננת, הוסיפה: "שוחחתי עם כל המתלוננות בפרשה וליוויתי אותן להגשת תלונה. במשטרה מאמינים להן. מדובר בפרשה מאוד חמורה, חשדות מאוד כבדים, לכאורה ביצוע עבירות מין קשות. אני יודעת שיש נשים שמפחדות לבוא ולהגיש תלונה. אני יכולה להרגיע אותן, שיש כאן צוות חקירה שעובד במרץ וברצינות, ואין סיבה לפחד להתלונן".

עו"ד שי שורר, המייצג את לוי, מסר: "החקירה הבוקר הפכה גלויה. מרשי משתף פעולה באופן מלא עם המשטרה ובחקירות. עצם העובדה שהחקירה נדרשת לפרסום מספרי טלפון, קוראת לעוד ועוד נשים להגיע, רק מעידה כמה התיק הזה חלש. כולי תקווה שבקרוב מאוד הוא יחזור הביתה".