אחרי חודשיים: נעצרו חשודים בירי התועה שפצע קשה אישה בבת ים

בחודש אוגוסט נפצעה עדי פרץ באורח קשה בראשה לאחר שנקלעה לירי בין עבריינים בעת שהיא ברכבה עם בתה הקטנה. המשטרה התירה הבוקר לפרסום כי חמישה חשודים נעצרו. בעלה של פרץ: "עדי מרגישה טוב"

זמן צפייה: 00:27

המשטרה עצרה היום (שני) חמישה חשודים בירי התועה שבמסגרתו נפצעה קשה עדי פרץ בבת ים, זאת במסגרת פיענוח האירוע שתרחש לפני חודשיים. כזכור, פרץ נפגעה לאחר שכדור תועה פגע בראשה בעת שנסעה עם בתה הקטנה ברכב סמוך לכיכר בעיר.

במסגרת חקירת נסיבות פציעתה של פרץ, חוקרי ימ"ר תל אביב השתמשו באמצעים טכנולוגיים שונים, לצד ניתוח ממצאים פורנזיים בזירה, שהובילו למעצרם של חמישה חשודים בשנות ה-30 לחייהם, תושבי חלון ובת ים, בחשד למעורבות בניסיון רצח של תושב המקום. בכוונת המשטרה להביא את החשודים מחר לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, בבקשה להאריך את מעצרם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הנרצח ה-100 בחברה הערבית: בן 44 נורה למוות בדיר אל-אסד

בפעם השנייה תוך שבוע: אדם נורה למוות בקמפוס בלואיזיאנה

הודו: לפחות 25 הרוגים בעקבות גשמים עזים שהובילו לשיטפונות

זירת הירי בת ים
זירת הירי בת ים | צילום: דוברות מד''א

העצורים לא היו מוכרים לימ"ר תל אביב ולא משתייכים לארגוני פשע, אך הם הורשעו בעבר בעבירות פליליות שונות של אלימות וסמים והיו מוכרים למרחב איילון. ככל הנראה מדובר בסכסוך שנמשך כשנתיים בין שתי חבורות עבריינים מקומיות, שהחל בעבירות רכוש ופגיעה ברכב שהובילו לקטטה ובהמשך לירי. קליע תועה פגע בפרץ, והאדם שניסו לפגוע בו נפצע ופינה את עצמו לבית החולים.

בתגובה למעצר, בעלה של עדי אורן מסר: "המשטרה עושה את העבודה וכל הכבוד להם. עדי מרגישה בסדר גמור, היא בבית ועדיין מחלימה. עדי שמעה על המעצר".

כזכור, פרץ בת ה-36 נורתה בבת ים בעת שנסעה במכוניתה ברחוב הנביאים בעיר, יחד עם בתה בת ה-4. למחרת הירי, בעלה סיפר אז: "אשתי אישה דתייה ומאמינה עם כיסוי ראש שלא עשתה נזק לאף איש. היא לא מסוגלת לפגוע במישהו. היא הייתה בדרך לפגוש את חמתה התחתנו רק לפני ארבעה חודשים". פרץ אושפזה בבית החולים במצב קשה בעודה מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי.