הרצח בחולון: מעצרו של החשוד הוארך בשישה ימים נוספים

לטענת נציג המשטרה החשוד בדקירתו למוות של יורי וולקוב במעבר החצייה שחזר את האירוע בחדר החקירות, אך עדיין לא ביצע שחזור במקום הרצח. מזרחי מסר תיאור מדויק של כלי הרצח הודה שיצא עם כלי הרצח מביתו

זמן צפייה: 00:40

מעצרו של עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון, הוארך היום (רביעי) ב-6 ימים עד ליום שני, זאת בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב. חוקרי הימ"ר ביקשו להאריך את מעצרו של מזרחי ב-15 ימים, זאת לאחר שלטענת נציג המשטרה הוא שחזר את האירוע בחדר החקירות. יחד עם זאת, מזרחי עדיין לא ביצע שחזור במקום הרצח, אך מסר תיאור מדויק של כלי הרצח הודה שיצא עם כלי הרצח מביתו.

עו"ד אורית חיון, המציינת את החשוד, אמרה לנציג המשטרה כי "מדובר בכלי עבודה - מברג. לזה אתה מתכוון?", ונציג המשטרה סירב לענות. עו"ד חיון טענה כי החשוד לא הודה בעבירת רצח. "אני אומרת לך שאתם עברתם מחדר חקירות לחדר חקירות כדי לוודא איפה אין מצלמות ותיעוד", אמרה עו"ד חיון, "ואז אמרתם לו 'תתן הודאה ונשחרר אותך הביתה'". על כך השיב נציג המשטרה: "לא מכיר דבר כזה וזה אפילו נשמע לי הזוי".

עדי מזרחי בבית המשפט
עדי מזרחי בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כזכור, בתחילת השבוע הודה מזרחי במעשה, וגרסתו היא כי הוא לא התכוון לרצוח. "רק כשהגעתי הביתה הבנתי מהתקשורת שהבן אדם מת", אמר מזרחי בחקירתו, "התעצבנתי שאשתו צילמה אותי ופחדתי מהתגובה של בעלה, בגלל זה דקרתי".

"אני מצטער", הוסיף מזרחי, "תעבירו את זה למשפחה". מהחקירה עלה כי לקחו שלוש דקות בלבד מהרגע בו יצא מזרחי מביתו בחולון ועד שהגיע לצומת בה דקר את וולקוב. לאחר מכן עשה סיבובים במשך שעה וחצי כדי לשבש את חקירת המשטרה, ורק אז הגיע הביתה.