במקלות ובסכין: שני אחים מעכו הותקפו ע"י עשרות נערים

שני אחים ששהו בעיר העתיקה הותקפו על ידי הנערים במקלות ובסכין ופונו ללבית החולים כשהם פצועים באורח קל. שני קטינים בני 16 נעצרו. אביהם של האחים: 4 התגרו בבן שלי בתחנת דלק והגיעו לאחר מכן לנמל עם עוד עשרות והתנפלו עליהם. המשטרה: הנסיבות בבדיקה, צפויים מעצרים נוספים

זמן צפייה: 00:11

שני קטינים תושבי עכו כבני 16 נעצרו הלילה (חמישי) בחשד לתקיפתם של שני אחים תושבי העיר, בני 19 ו-21. מחקירה ראשונית עלה כי בין האחים שהותקפו לבין הקטינים החל דין ודברים, כאשר בהמשך בעת שהשניים שהו בעיר העתיקה הם הותקפו על ידי הצעירים במקלות ובסכין.

כתוצאה מהתקיפה נפצעו שני האחים באורח קל, ופונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו. על פי המשטרה, הרקע והנסיבות בבדיקה וצפויים מעצרים נוספים.

פציעות נער תקיפה עכו עיר עתיקה מקלות סכין
שני אחים מעכו הותקפו על ידי עשרות בעיר העתיקה

אביו של שני האחים שהותקפו סיפר כי האירוע החל כשבנו הצעיר יותר הלך לנפח צמיג בטרקטורון שלו בתחנת דלק ובשלב מסוים הגיעו ארבעה נערים בני 18-17 והחלו להתגרות בו. הוא ביקש מהם להניח לו ועזב את המקום. בהמשך הגיעו שני האחים לנמל בעיר העתיקה בעכו ונעמדו לצד שני דייגים מבוגרים ודגו ביחד והכול היה כשורה.

לדברי האב, לפתע הגיעו עשרות צעירים והחלו להתגרות בהם ולאיים - ואז תקפו אותו במקלות ובסכין. "מי שהוביל את התקיפה היה אחד מהצעירים שהתגרו בבן שלי בתחנת הדלק קודם לכן", סיפר האב.

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי
ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי | צילום: פייסבוק עיריית עכו

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, מסר בתגובה לאירוע: "ראש העיר עכו שמעון לנקרי: "אני מצפה ומאמין שהמשטרה ומערכת אכיפת החוק יענישו ביד קשה ובחומרה את התוקפים. יש לגדוע את הידיים האלימות שפועלות מתוך שנאה וגזענות. אני מצפה שגם ראשי הציבור הערבי ואנשי הדת המוסלמים יגנו את המעשים הללו".

"עיריית עכו תעשה ככל יכולתה למנוע חזרתם של האירועים הקשים משנה שעברה", הוסיף לנקרי, "ואנחנו מצפים שהשר לביטחון פנים ידאג להקצות את כל המשאבים הנדרשים כדי להבטיח זאת. כמו כן, אנשי החינוך, הרווחה, הקהילה והדת בעיר פועלים ומטפלים בנושא בשיתוף עם המשטרה".