"עוצר בלי סיבה": ראש ארגון הפשע בקובלנה נגד השופט

סניגורו של ראש ארגון הפשע בצפון לטיף אבו-לטיף, פנה לנציב תלונות הציבור על השופטים, בבקשה לבדוק את התנהלות השופט דורון פורת מבית משפט השלום במחוז הצפון - לאחר שלדבריו מרשו נעצר פעם אחר פעם על-ידי השופט פורת "ללא סיבה". עו"ד חדאד: "עלינו להתכונן למעצר נוסף בתורנות הבאה של אותו שופט?". הרשות השופטת: "התלונה טרם התקבלה בהנהלת בתי המשפט. ככל שתתקבל - נשיב לגורמים הרלוונטיים"

לטיף אבו-לטיף

בצעד יוצא דופן, פנה היום (שני) עו"ד ג’וליאן חדאד, סניגורו של ראש ארגון הפשע בצפון לטיף אבו-לטיף, בבקשה לבדוק את התנהלות השופט דורון פורת מבית משפט השלום במחוז הצפון. לדברי אבו-לטיף, יום לאחר ששוחרר ממעצר עד תום ההליכים במסגרת כתב אישום שהוגש נגדו, הגיעו בלשי ימ"ר צפון עם בקשת מעצר - שהוארך על-ידי השופט, לדבריו, מבלי שהוצגה בפניו הסיבה.

לאחר ששוחרר גם במקרה זה, נעצר אבו-לטיף בשנית שלושה שבועות לאחר מכן. לדברי עו"ד חדאד - "עד היום לא ברור מה הביא למעצר". לדברי הסניגור, לא במקרה שני הדיונים נערכו בפני אותו שופט, ולתחושתו המשטרה בוחרת במתכוון להופיע בפניו.

עו"ד ג'וליאן חדאד
עו"ד ג'וליאן חדאד

עו"ד חדאד ביקש מנציב תלונות הציבור על השופטים לבדוק מה היה החומר הסודי שבגינו הוארך מעצר מרשו: "האם עלינו להתכונן למעצר נוסף בתורנות הבאה של אותו שופט?".

תגובת הרשות השופטת: "התלונה טרם התקבלה בהנהלת בתי המשפט. ככל שתתקבל - נשיב לגורמים הרלוונטיים".