אישום: תושבי מזרח ירושלים תקפו יהודים - והעלו לרשת הטיקטוק

ע"פ כתב האישום, אחד הצעירים התקדם לעבר חרדי באזור שער שכם, נעמד מולו - והשליך לעברו קפה רותח. השני, נער בן 17, העביר הכול בשידור חי. במקרה אחר, הוא ניסה להעיף כיפה מראשו של יהודי

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (שני) נגד שני תושבי מזרח ירושלים, צעיר בן 19 ונער בן 17, בגין תקיפת יהודים ממניע גזעני – והעלאת התקריות לטיק טוק.

על פי כתב האישום, לפני כחודשיים, הצעיר ישב יחד עם ארבעה קטינים נוספים סמוך לשער שכם. בכתב האישום נכתב כי " הנאשם ניסה פעמיים לפגוע בשני יהודים באמצעות כוס קפה והכל מתוך מניע של גזענות".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מהיום: הורים עם תו ירוק או בדיקה שלילית יוכלו להיכנס לבתיה"ס

בעקבות הירי לדרום: ישראל סגרה את מרחב הדיג ברצועת עזה

"ארץ נוודים" זכה באוסקר לסרט הטוב ביותר; אכזבה ל"עין לבנה"

Gkbvxa
העיר העתיקה בירושלים (ארכיון) | צילום: חדשות 13

בכתב האישום שהוגש נגדם בפרקליטות ירושלים, בן ה-17 מואשם כי הכה בראשו של אדם בעל חזות יהודית וניסה להעיף את הכיפה שעל ראשו. מיוחסות לו עבירות של שידול לניסיון תקיפה ממניע גזעני, שידול לגרימת חבלה חמורה, פגיעה בפרטיות ותקיפה ממניע גזעני. נלבן ה-19 מיוחסות עבירות של ניסיון תקיפה ממניע גזעני, גרימת חבלה חמורה ופגיעה בפרטיות

עו"ד נאיל זאחלקה, סנגורו של הנער, מסר בתגובה: "אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. חשוב לציין שמדובר בצעיר שמתמודד עם בעיות נפשיות ומוכר למערכת בריאות הנפש. לאור מצבו, אנו נבקש מבית המשפט לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית".