בת ה-68 שהותקפה בביתה: "ארב ב-4 בבוקר וסחב אותי לחדר"

בשעת לילה מאוחרת בשישי האחרון באזור השפלה גבר צעיר פרץ לביתה של אישה בת 68 שחיה לבדה בבית פרטי, בתחילה הוא שודד אותה - ואז לפי החשד אונס אותה באכזריות. "הוא אמר לי אם את מסובבת את הראש אני הורג אותך". השכנה מעידה: "היא עדיין המומה - ביקשה שאני לא אעזוב אותה"

זמן צפייה: 03:31

ביום שישי האחרון, בשעת לילה מאוחרת, גבר בן 30 פרץ לביתה של אישה בת 68 אשר חיה לבדה בבית פרטי באזור השפלה מזה כמה שנים. בתחילה הוא שדד אותה, ואז לפי החשד אנס אותה באכזריות. היום (ראשון) היא מספרת לראשונה לחדשות 13 על הרגעים הקשים: "ירדתי למטבח והוא ארב לי מאחורי הדלת, הוא סחב אותי לחדר ולא יכולתי להתגבר עליו. גבר זה גבר".

לדבריה, "הוא אמר לי שאם אני מסובבת את הראש הוא הורג אותי". השכנה שמלווה אותה מזה כמה שנים הייתה הראשונה שקיבלה ממנה שיחת טלפון ב-4 לפנות בוקר, לאחר האירוע: "היא אמרה לי ששדדו ואנסו אותה, שעשו לה דברים לא טובים. היא עדיין המומה, ביקשה שלא אעזוב אותה. השופטים צריכים לנהוג יותר בחומרה מול אנסים".

על פי ממצאי החקירה, החשוד תקף מינית את האישה במשך כשעתיים, ואז גנב ממנה תכשיטים. כעבור כמה שעות הוא נתפס, כשברשותו הרכוש הגנוב. היום הובא החשוד להארכת מעצר, ובחקירתו קשר את עצמו לאירוע, אך הכחיש לחלוטין את האונס. מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים. לדברי סנגורו, המעשים היו בהסכמה.

רק בשנים האחרונות הוגשו נגד החשוד שלושה כתבי אישום, אחד מהם על דקירה. כמו כן, הוא עמד בפני מאסר על תנאי, אך התביעה הסתפקה ב-48 ימי מעצר בלבד. במשטרה מעריכים שהחשוד, שמתגורר בשכונה של הקורבן, תכנן את המעשה וידע שהיא לבדה. הוא הגיע ואמר לה: "אם תצעקי חברים שלי יבואו ויהרגו אותך". מצלמה תיעדה את מסלול בריחתו, והיוותה את קצה החוט הראשון. כתב האישום יוגש נגדו ככל הנראה בזמן הקרוב.