21 שנות מאסר למתן לוגסי שהורשע בהתעללות מינית חמורה בקטין

לאחר שהורשע לפני כשמונה חודשים בגין עבירות חמורות שביצע בבן 17, הכוללות מכות, הטרדה וגניבת כספים, בן ה-22 נשלח לשני עשורים בבית הסוהר. "שום עונש לא ירפא את הצלקת שנותרה בקורבן"

זמן צפייה: 00:45

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) 21 שנות מאסר למתן לוגסי, בן ה-22, שהורשע לפני כשמונה חודשים בהתעללות מינית חמורה בנער בן 17 לפני כשנתיים. כמו כן, לוגסי, שהכה את הנער, הטריד אותו מינית וגנב ממנו כספים צריך לפצות את המתלונן ב-100 אלף שקלים. בתגובה לפסיקת בית המשפט, אמר עורך הדין אלון שליכטר, פרקליטו של נפגע העבירה כי "שום עונש לא ירפא את הצלקת שנותרה בקורבן".

עוד אמר שליכטר כי "גזר הדין של בית המשפט המחוזי מדבר בעד עצמו, לנוכח העבירות המזעזעות והחמורות שביצע הנאשם באכזריות בקורבן העבירה ללא רחמים. העונש מבטא את החומרה היתרה בהם. כל מה שנותר זה לעודד את הקורבן, לחבק אותו ולתמוך בו. נבקש להודות גם לפרקליטות מחוז תל אביב, על עבודה מקצועית ואנושית כלפי נפגע העבירה ומשפחתו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מעצר החשוד ברצח בבת ים הוארך: "כעס על רופא השיניים"

"קור רוח קיצוני": אישום נגד המחבל מהפיגוע ביום הזיכרון בכפ"ס

בן 51 מגבעתיים נעצר בחשד שאנס את קרובת משפחתו

עו״ד אלון שליכטר
עו״ד אלון שליכטר | צילום: באדיבות המצולם

עו"ד ליטל קורן מפרקליטות מחוז תל אביב מסרה כי "לוגסי תקף בברוטליות את המתלונן, שכל חטאו היה שהלך ברחוב לתומו. לאחר מכן ביצע בו עבירות מין קשות במשך שעות ארוכות תוך התעללות פיזית ונפשית, איים עליו ושדד את כספו ואת הטלפון הסלולרי שלו. הענישה של בית המשפט מבטאת את חומרת עבירות המין בפרט שמבוצעות נגד קטינים, והנזק הפיזי ובעיקר הנפשי שנגרם למתלונן בתיק זה ולמתלוננים בתיקים אחרים".

ביום האירוע צרך לוגסי משקאות אלכוהוליים בשעה שהבחין בנער צועד ברחוב. הוא תקף אותו בגופו ובפניו, שרט אותו, בעט בו שוב ושוב וגרם לו חבלות רבות. כמה עוברי אורח ניסו לסייע לנער, אך ללא הצלחה. לאחר מכן הוביל לוגסי את הנער, שהיה שרוי באימה ובחרדה, אל בניין באזור שהיה חשוך וריק מאדם. שם התעלל בו מינית במשך שעות, הכה אותו ואיים עליו.

אזיקים
אזיקים | צילום: AFP

לאחר מכן, כאמור, הוא לקח ממנו את הטלפון הנייד, והורה לו למסור לו את הכרטיס הבנקאי שלו ולהתלוות אליו לכספומט הסמוך כדי למשוך כסף מחשבונו. הוא גם דרש מהנער לשוב לכספומט מדי יום ב-14:00 כדי למסור לו כספים נוספים.

אחרי האירוע התברר כי בעת התקיפה הנער צעד מבית חברתו לבית הוריו. כתוצאה מהפגיעות בגופו ובפניו הוא פונה על ידי בני משפחתו לבית החולים, ואלה הזמינו את חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה. בהמשך אותר לוגסי ונעצר.