"אני אוהב את ישראל": תמונות מהמעצר בארץ - לאחר שנמלט ל-20 שנה

בית המשפט האריך את מעצרו של העבריין גבי בן הרוש שחזר לארץ לאחרונה לאחר שהות של 20 שנה בחו"ל, בעיקר במרוקו. בן הרוש היה חבר בכנופייה הירושלמית ונעצר בנתב"ג

Whatsapp Image 2022 03 02 At 1

בית המשפט האריך היום (רביעי) את מעצרו של העבריין גבי בן הרוש שנמלט מהמדינה לפני 20 שנה למרוקו ונעצר לאחרונה בארץ - כפי שפורסם לראשונה בחדשות 13. זוהי הפעם השלישית שהוארך מעצרו ב-5 ימים, עד כה המעצר הוארך בהסכמה.

בן הרוש הוא אחד העבריינים המוכרים בישראל, שהשתייך בעבר לכנופייה הירושלמית ונעצר בנמל התעופה בן גוריון עם חזרתו לישראל. בן הרוש התחבא במשך לא פחות מ-20 שנה במרוקו והיה דרוש לחקירה במשטרה. הוא היה בבריחה מאז התפוצצה פרשת הבנק למסחר, כאשר נחשד כי "חטף" את עופר מקסימוב על מנת שאחותו אתי אלון תעביר לו כספים.

Whatsapp Image 2022 03 02 At 1
גבי בן הרוש בשיחה ממעצרו

כמו כן, בן הרוש נחשד בארגון פשיעה ובהלבנת הון. לפני בואו תיאם עורך דינו עופר ברטל את הגעתו עם עו"ד נסים מרום מפרקליטות המדינה ואז הוציאו במשטרה לבן הרוש צו מעצר. בן הרוש עצמו אמר מבית המעצר "אני אוהב את ישראל".

עופר ברטל סניגורו של בן הרוש מסר כי "מרשי החליט לחזור לישראל. לגרסתנו אין סיבה לעצור אותו. אם משטרת ישראל הייתה רוצה יכולה הייתה לבקש הסגרתו במשך השנים".