אשתו של שלמה גרוניך בהתייחסות ראשונה למצלמה

לאחר התלונות נגד בעלה, מיכל אדלר מגיבה לראשונה מול המצלמות לאחר שקיבלה בשמו את פרס מפעל החיים של משרד החינוך

זמן צפייה: 02:29

בעקבות הפרסום אתמול של גיא לרר על התלונה שהוגשה נגד הזמר שלמה גרוניך, פנתה למערכת התוכנית צעירה נוספת, זמרת במקצועה, עם תיאור של מקרה דומה והסבירה כי גם היא הופתעה מההחלטה להעניק לגרוניך הערב פרס מטעם שר החינוך: "ברגע שהבנתי שבאמת זה פרס ממשרד החינוך המילה "חינוך" בעצם עוררה את המתים, כמו שאומרים. הבנאדם הזה הוא לא אדם עם סמכות חינוכית.

בתוך כך, גרוניך עצמו נמנע היום מלהגיע לטקס במשרד החינוך, אשתו - מיכל אדלר, הגיעה וקיבלה את הפרס בשמו. "אני עם תחושות מעורבות", סיפרה אדלר. "מגיע לבעלי ואני פה בגאווה ובאמונה שלמה בשלמה שתרם כל כך הרבה למדינה. אני לא מתרגשת, הכל בסדר".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

[brightcove_iframe video_id='mitlonenet_vtr2_n20170925_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='0'']

בשבועות האחרונים התחילה המתלוננת ר' בקמפיין ברשתות החברתיות נגד הזמר הוותיק כשהיא טוענת שביצע בה מעשים מגונים לפני כ-25 שנה כשעבדו ביחד. "אפילו לא ביקשתי שניפגש. שלחו אותי אליך, לא ידעתי ששולחים אותי לחלאה". כתבה בעמוד הפייסבוק שלה, "כזה שיגרום לנערה בת 17 להרגיש לא שווה".

לא הגיע לטקס. גרוניך (ארכיון)
לא הגיע לטקס. גרוניך (ארכיון)

ר' כינתה את הזמר "אפס" ו"דוחה", וטענה כי גרם עוול לבנות רבות: "השבתת להן את הנשמה, לפי השמועות הן בטראומה ממך". בפוסט נוסף שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה התייחסה ר' לבנות נוספות, שלטענתה הוטרדו על ידי גרוניך. "קיבלתי מידע על בנות נוספות, מידע מסעיר - אבל לא אערער את פרטיותן".

בתוך כך, רינה רדה, בוגרת מקהלת "שבא" שגרוניך ליווה אותה, יצאה להגנתו של הזמר. "כאב לי מאוד לשמוע את השמועה שרצה ושמה את קבלת פרס שר החינוך בסימן שאלה", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "שלמה היה כמו אבא שכיוון אותי דאג ועיצב את האופי שלי. שלמה הוא איש אשכולות שאין כמוהו, אדם שראה בנו כילדים שהוא צריך לחבק ולשמור עלינו.