הושקה בישראל חנות DJI הראשונה: הנה כל מה שצריך לדעת

לראשונה בישראל נפתחה חנות רישמית של מותג הרחפנים הפופולארי DJI, וזו תצטרף ל-279 החנויות הנוספות של החברה בעולם. אז היכן ממוקמת החנות, ומה ימכרו שם? הנה כל הפרטים

זמן צפייה: 01:37

החנות, ששטחה כ- 150 מ"ר והוקמה בהשקעה של כמיליון שקלים, נפתחה בהרצליה פיתוח והיא החנות הרשמית הראשונה וביחידה של מותג הרחפנים הפופולארי Dji בישראל.  את פתיחת החנות, שמצטרפת ל- 280 חנויות רשמיות של המותג ברחבי העולם, מובילה היבואנית הרשמית בישראל, חברת בנדא. "אנו שמחים מאוד על השותפות העמוקה עם DJI ועל פתיחת החנות הרשמית הראשונה בישראל", אומר פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של חברת בנדא, היבואנית הרשמית של DJI בישראל. "DJI הוא המותג הראשון שחושבים עליו כאשר חושבים היום על רחפן או על מייצבי צילום. חנות רשמית שתשמש מרכז ידע ונקודת מפגש לקהילה שלנו, היא צעד שיאפשר לנו קשר טוב יותר עמם, בין אם בסדנאות צילום והעשרה ובין אם בביקור יומיומי בחנות" הוסיף.

אז מה ימכרו בחנות? ובכן מעבר לליין המוצרים הרגיל הכולל רחפנים, הרי שבחברה מציגים גם אביזרים ומוצרים לשימושים מקצועיים, דוגמת ה- DJI Inspire 2 שמשמש בעיקר לצורכי חילוץ והצלה, בערכה הכוללת פנס להארת שטחים נרחבים, פנס נצנץ (פליקר) לאיתות במקרים בהם נדרש חילוץ ואפילו רמקול לכריזה. בין המוצרים שימכרו שם תמצאו את רחפן המאוויק אייר (Mavic Air ) שיוצע במחיר של כ- 3,699 ש"ח, רחפן הספארק (Spark) שיימכר במחיר של כ- 2,100 ש"ח, מצלמת האוסמו פוקט ׁ (Osmo Pocket)  שתמכר במחיר של כ- 1699 ש"ח וגם מצלמת האוסמו אקשן החדשה שתוצע במחיר של כ -1699 ש"ח.

Capture 53125 2352626
חנות DJI החדשה בהרצליה: הראשונה בישראל | צילום: צילום: יוסי לוי

במקביל לפתיחת החנות ומתוך הרצון לחזק את הקשר עם הצרכן הישראלי יפתח בישראל לראשונה גם "DJI CAMPUS" מרכז לימוד ראשון מסוגו בו יוצעו מגוון קורסים להטסת רחפנים, בכל הרמות, החל מחובבים ועד למקצועיים במיוחד, לרבות קורסים להוצאת רישיון להטסה מקצועית מסחרית, המאושרים על ידי רשות התעופההאזרחית (רת"א). "פתיחת הקמפוס נולדה כפתרון לחוקים המשתנים בתחום הטסת הרחפנים בישראל" אומר אריאל אמור, מנכ"ל חברת בנדא. "עם הפופולריות הגבוהה של המותג בארץ, מגיעה גם אחריות גדולה שלנו כיבואן הרשמי לספק מענה בתחום זה" הוסיף.

Capture 2325
פנס לרחפן: הידעתם שיש דבר כזה? | צילום: צילום: יוסי לוי

"בין אם הלקוח מחפש העשרה של הידע המקצועי שלו או ברכישת הרחפן הראשון שלו, בחנות DJI הוא ימצא מענה" אומרת ראיסה מנדס, מנהלת שיווק אזורית ב- DJI. "אנו מאוד נרגשים להעמיק את הקשר שלנו עם הצרכנים הישראליים ולספק עבורם מקום שיהווה השראה לעולם שלם של יצירתיות עבורם" הוסיפה.  ואילו פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של בנדא, יבואנית DJI בישראל אמר בארוע כי "חברת DJI פותחת את חנות הדגל הראשונה בישראל בראש ובראשונה בכדי שזו תהווה נקודת מפגש לידע ולחיזוק הקהילה בארץ. החנות תאפשר לנו לחזק את מערכת היחסים עם הלקוחות שלנו, לאפשר להם ללמוד מאיתנו ולנו מהם."