סיפור התנדבות בתכנית "אחד לאחד" של יובל פדיה ואמיתי

1wwjnj

הסיפור המרגש שייך לאמיתי וליובל פדיה, החונך שלו בתכנית החונכות האישית "אחד על אחד" של גדולים מהחיים.  יובל, בן 24, סיים לפני שבועיים תואר ראשון באקדמיה למוזיקה, מוזיקאי פעיל ומורה לחצוצרה, ומתחיל תואר שני במנהל עסקים ומדיניות ציבורית, חלה בסרטן לפני 6 שנים כשהיה בן 17 וחצי.

הוא מספר כך: "במהלך הטיפולים שלי גיליתי את עמותת גדולים מהחיים והתאהבתי - באנשים ובעמותה. החלטתי שברגע שאבריא, אני חייב להתנדב בעמותה ובעצם לעשות סגירת מעגל. וזה בדיוק מה שעשיתי, אני מתנדב בעמותה כבר 4 שנים. הייתי מדריך בתכנית הנוער "גאמני" וכשסיימתי להדריך, התנדבתי בפרוייקט החונכות אחד על אחד. כשהציעו לי לעבור לפרוייקט של חונכות, ממש שמחתי כי זה שונה מכל מה שעשיתי לפני כן.  קיוויתי שאוכל להיות משמעותי אפילו יותר.

קיבלתי ילד כל כך מדהים, שהיה לי איתו ועם המשפחה שלו חיבור מטורף כבר מההתחלה. זכיתי ללוות אותו במהלך השנה באתגרים שונים, לשחק יחד, למצוא נקודות חיבור משותפות ולהיות איתו גם בשמחות וגם בקשיים. במהלך ההתנדבות נהנתי כל כך וזה היה לי כל כך משמעותי ומיוחד, לא פחות ממה שהיה לו. אני בטוח שגם עכשיו כשסיימתי את שנת החונכות, אנחנו נמשיך להישאר בקשר ובעצם קיבלתי חבר לחיים".