צעיר יצא מרכבו שנתקע באיילון צפון - ונהרג מפגיעת רכב

בן 24, שככל הנראה רצה לטפל בתקלה במכוניתו, נפגע מרכב חולף באזור מחלף כפר שמריהו. "הוא שכב על הנתיב הימני עם חבלות בכל חלקי גופו" • רוכב קורקינט כבן 50 נפצע קשה ברמת גן

זמן צפייה: 00:16

הקטל בכבישים: צעיר כבן 25 נהרג הבוקר (שישי) מפגיעת רכב באיילון צפון, סמוך למחלף כפר שמריהו. הצעיר ככל הנראה יצא מרכבו כדי לטפל בתקלה, ונפגע ממכונית חולפת. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע. כביש 20 מחלף שמריהו לכיוון צפון נחסם לתנועה.

צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א, אלעד דרעי, סיפר: "על הנתיב הימני של הכביש שכב הפצוע, גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלות בכל חלקי גופו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בין איראן לעזה: המצב הביטחוני יידרדר בשנה הקרובה • פרשנות

צוקרברג הגיע לקונגרס כדי לדבר על מטבע דיגיטלי – ונקלע לחקירה

חשוד הצית אוהל קטן של לוחמי מג"ב סמוך ליצהר; אין נפגעים

זירת התאונה באיילון צפון בה נהרג צעיר כבן 25
זירת התאונה באיילון צפון בה נהרג צעיר כבן 25 | צילום: דוברות מד''א

בתחילת השנה פרסם מרכז המחקר והמידע של הכנסת דוח שממנו עלה כי 94 בני אדם נהרגו בשולי הכביש בין השנים 2018-2013, וש-70% מהתאונות נגרמו בגלל עצירה בצד הדרך. הדוח הראה כי רוב ההרוגים היו הולכי רגל - נתון שכולל גם את מי שיצא מרכבו - למשל בעקבות תקלה, וכן כלולים בו רוכבי אופניים.

אחד הקונפליקטים שבאו לידי ביטוי בדוח, הוא שבמקרים רבים הנהגים חייבים לעצור בשולי הכביש, אם בשל תקלה ברכב ואם בשל אי כשירות של הנהג. על הנהג להחליט אם לעצור במקום שאינו מיועד לעצירת רכב ושאין בו מספיק מקום, או להמשיך ולנסוע עד למקום המיועד לעצירה. אחד מממצאי הדוח הוא שבישראל אין מספיק מפרצי חירום ונקודות עצירה להתרעננות עבור נהגים.

מאוחר יותר, רוכב קורקינט חשמלי כבן 50 נפצע קשה ברחוב אלוף שדה ברמת גן. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא כשהוא סובל מחבלת ראש.