תיעוד: כך נאנסה הצעירה ב"פורום"

לפני כשבועיים חיילת שיצאה לבלות במועדון הפורום בב"ש נאנסה על ידי עובד ניקיון במקום. קרוב משפחתו של הנאשם ניסה לשכנע אותה לבטל את התלונה. תיעוד

לאחר שביום שלישי הוגש כתב אישום נגד התוקף, אמש (חמישי) פורסם התיעוד מתוך מועדון הפורום המראה את השניות שלפני ואחרי האונס האכזרי. כמו כן, פורסמו ההקלטות בהן מנסה קרוב משפחתו של הנאשם לשכנע את המתלוננת להסיר את התלונה במשטרה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בתיעוד ניתן לראות את הנאשם שמסתובב ללא הרף ליד הבנות, שאחת מהן איבדה את כרטיס החוגר שלה. לאחר מכן נראית המתלוננת כשהיא פונה לנאשם ומבקשת ממנו להתקשר אליה במידה והוא מוצא את האבדה.

כעבור כמה דקות, קצת לפני שלוש לפנות בוקר, התקשר הנאשם למתלוננת, סיפר לה שמצא את החוגר וביקש ממנה שתגיע לחדר השירותים לאסוף אותו. כעבור מספר דקות נראית הצעירה מגיעה לחדר השירותים כשהחשוד בעקבותיה.לטענת המתלוננת בעת שהייתה בשירותים ניסה הנאשם לבצע בה מעשי סדום ואף הצליח לאנוס אותה. לאחר מכן היא נראית כשהיא יוצאת מחדר השירותים ומתקשרת לחברותיה שהיו עמה במועדון.

כמה ימים לאחר המקרה התקשר גיסו של הנאשם, צעיר בן 23 מחברון לחברתה של המתלוננת וניסה לשכנע אותה להגיע להסדר ולהסיר את התלונה במשטרה. "הוא פגש אותה שם, הוא אומר שהוא דחף אותה, היא דחפה אותו, זה כל הסיפור", סיפר גיסו של הנאשם. "אני מבקש ממך בקשה, בואי נגיע למשהו ונסתדר".

עו"ד ארז שלו, פרקליטו של הנאשם מסר: החשוד בעצם מסר גרסה שבעצם כל מה שהיה בשירותים היה בהסכמה של אותה חיילת מתלוננת. אפשר לראות סוג של התנהגות והתנהלות של חיילת/מתלוננת שלא נראה כמי שעברה אינוס, אלא כמי שבעצם שיתפה פעולה".