הערב באבודים: "יש לנו המון שאלות, ואין לנו תשובות"

הסיפור שריגש מדינה שלמה, מגיע לסוף גדול מהחיים. לאחר שהצליחו לאתר שניים מילדיה של מרי פרץ, המסע אחר שני הילדים הנוספים בשיאו. כיצד הסיפור יגמר?

זמן צפייה: 00:50

אחרי מאבק ארוך שמנהלת "אבודים" לחשיפת התיק שבו חבויות התשובות שהוסתרו ממרי פרץ – נחשפת המשפחה למידע מטריד על אודות גורל ארבעת הילדים, שנלקחו ממנה במירמה לפני חמישה עשורים.

בישורת האחרונה של חייה, יוצאת מרי פרץ, יחד עם "אבודים" בעקבות העדויות שנחשפות – שקריות וקשות ככל שיהיו – בניסיון ללקט בצרפת ובמרוקו כל שביב מידע חדש שיוביל אל ילדיה. האם תצליח, אחרי חמישים שנה, להגשים חלום גדול מהחיים.

הפרק הראשון התמקד במסע למרוקו, ובניסיון לפענח מה אכן אירע באותן השנים, ובאחריות/באשמת מי. תחילה צופית יוצאת במסע חיפוש אחר אסתר, כי השמועה לגביה אומרת שכפו עליה את הדת המוסלמית, והיא חיה בשכונה קיצונית, בשליטת ארגון הטרור דאע"ש.

[brightcove_iframe video_id='news-avudim-season-10-articels-ep03-hazaza-03' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_j7176vox' duration='61'']

בחלק השני מהמסע, מתברר הקשר הבין-יבשתי שבין גורמי הרווחה בקזבלנקה, לבין מי שהיה אמון על השידוך והשילוח. לאורך כל הדרך, שוכנעו ושיכנעו שני הצדדים כי ההליך, המסורבל, הבעייתי ומעורר החשד, הנו הכרחי ובגדר מצווה. הסיפור שריגש מדינה שלמה, מגיע לסוף גדול מהחיים. לאחר שצופית גרנט יחד עם הפקת אבודים, הצליחו לאתר שניים מילדיה של מרי פרץ, המסע אחר שני הילדים הנוספים בשיאו. כיצד הסיפור יגמר?

הערב בערוץ 13, מיד אחרי החדשות, המסע למרוקו בן 3 החלקים, מגיע לסיום גדול מהחיים

לפרק הקודם: אבודים במרוקו - חלק א'

אבודים במרוקו | המסע ממשיך - חלק ב'