צופית גרנט: "אנחנו במצב חירום עכשיו"

הערב, חלקו השני של המסע ללבנון מתחיל במצב החירום אליו הגיעו הצוות הטורקי בלבנון. כעת על זינאב להתגייס לטובת הסיפור. צפו בקטע מתוך התכנית

זמן צפייה: 02:11

סיפורה של זינאב, לבנונית בת 43, שברחה מביתה. זיינאב לא הפסיקה לחשוב ולבקש את משפחתה לאורך השנים. כשצה"ל ישב ברצועת הביטחון – היו מבקרים אותה אחיה, ואפילו אמה פעם אחת, כשהקשר האחרון ביניהם התקיים אחרי הנסיגה של צה"ל מלבנון, בשנת 2000. החיזבאללה זיהתה את השיחה מישראל, והכניסה את אחיה לכלא. מאז שני הצדדים לא העזו לנסות ולחדש.

"המסע הזה הוא יותר מלמצוא את אמא, הוא למצוא את עצמי"

בפרק הקודם, צוות צילום טורקי, שנשלח לבית משפחתה של זינאב, הצליח לוודא שמשפחתה של זינאב בריאה ושלמה. אלא שיממה לאחר הביקור של הצוות בבית המשפחה, דואגים פעילי חיזבאללה לעצור אותו ולחקור את הכתבת לעומק.

צופית גרנט
האם פעילי החיזבאללה יצליחו למנוע מזיינאב את הבשורה היא כה מייחלת לה ב-20 השנים האחרונות?

הערב (שני) באבודים, הפעולה של אבודים בעומק לבנון מובילה למחוזות מפתיעים במיוחד. האם יש סיכוי שמישהו מהמשפחה של זינאב הוא פעיל בחיזבאללה? האם פעילי החיזבאללה יצליחו למנוע מזיינאב את הבשורה היא כה מייחלת לה ב-20 השנים האחרונות?

בקטע מתוך החלק השני של המסע ללבנון, שישודר הערב, מבקשים צופית גרנט וצוות אבודים להתגייס למצב החירום אליו נקלעו. צפו בהצצה מתוך החלק השני והאחרון למסע ללבנון

אבודים במרוקו: חלק א' | חלק ב' | חלק ג'