אחרי השמועות: קייט מידלטון חשפה שהיא עוברת טיפולים לסרטן

בסרטון שפרסמה, לאחר היעלמות ארוכה מעין הציבור, הנסיכה מויילס חשפה כי היא עוברת טיפולים כימותרפיים ראשונים בעקבות סרטן שהתגלה בגופה לאחר הניתוח שעברה בינואר. "קיבלנו את זה בהפתעה מוחלטת, אני ווויליאם עושים הכל כדי לטפל בזה בפרטיות למען משפחתנו", סיפרה

זמן צפייה: 01:45

אחרי חרושת השמועות סביב מצבה הרפואי, הנסיכה מוויילס קייט מידלטון חשפה הערב (שישי) כי היא חולה בסרטן ומטופלת בכימותרפיה. בסרטון שפרסמה מידלטון בת-42, אשתו של יורש העצר הנסיך וויליאם ואמם של ג'ורג', שרלוט ולואי, סיפרה: "זה הגיע כרעם ביום בהיר, וויליאם ואני עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי לנהל את זה בפרטיות - למען המשפחה הצעירה שלנו".

מידלטון סיפרה כי רופאיה המליצו לה לעבור טיפול כימותרפי, וכי היא בשלבים הראשונים שלו. אחרי שבתחילת השנה ארמון בקינגהאם הודיע כי הנסיכה צפויה לעבור ניתוח המצריך התאוששות ארוכה, ומאז כמעט ולא נראתה לעיני הציבור, היא מספרת בסרטון: "לקח לי זמן להתאוש מניתוח גדול כדי להתחיל את הטיפול. אבל יותר מזה, לקח לנו זמן להסביר הכול לילדים שלנו בצורה שמתאימה להם, ולהבהיר להם שאהיה בסדר. אמרתי להם שאני מתחזקת מדי יום בכך שאני מתרכזת בדברים שיסייעו לי להחלים - בראשי, בגופי וברוחי".

בשבועות האחרונים נעלמה כליל הנסיכה קייט מהמרחב הציבורי. היעדרותה הארוכה עוררה קונספירציות ברשתות החברתיות שרק הלכו והתגברו עם פרסום תמונתה שלה עם ילדיה - שהתבררה כערוכה. רבים תהו מדוע, וסברו כי היא חולה מאוד, או שזו כלל לא היא בתמונה.

הנסיכה קייט מידלטון
הנסיכה קייט מידלטון | צילום: shutterstock

ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק הגיב על הודעתה: "קייט, הנסיכה מוויילס, הראתה אומץ כביר וקיבלה יחס לא הוגן מחלקים מסוימים בתקשורת. יש לאפשר לה פרטיות, כך שתוכל להתמקד בטיפול". מהבית הלבן נמסר: "מחשבותינו עם קייט, הנסיכה מוויילס. אנחנו עצובים למשמע החדשות הללו".

הנסיך וויליאם והנסיכה קייט
הנסיך וויליאם והנסיכה קייט | צילום: shutterstock

ההודעה על מחלתה של הנסיכה קייט מצטרפת להודעתו של המלך צ'ארלס, שחשף בתחילת חודש פברואר כי חלה בסרטן. סוג הסרטן והשלב שבה נמצאת המחלה לא נחשפו, אך על פי הודעת הארמון המלך החל לקבל טיפולים - והוא "נותר חיובי בנוגע לטיפול שלו ומצפה לשוב ולמלא את תפקידיו הציבוריים בקרוב".