הטרנד החדש בארה"ב: סיכת ביטחון "כדי להרגיש בטוח"

אמריקנים רבים נצפו עונדים סיכת ביטחון על דש הבגד, במטרה להביע סולידריות עם כל מי שנפגע מדבריו של טראמפ במהלך הקמפיין

זמן צפייה: 00:25

אחרי כמה לילות של הפגנות במעוזי הדמוקרטים כמו ניו יורק ולוס אנג'לס, רבים בארה"ב פונים לדרך מחאה אחרת בעקבות בחירתו של דונלד טראמפ לנשיא ארה"ב: ענידת סיכות ביטחון. הטוויטר הוצף בציוצים תחת ההאשטאגים #סיכותביטחון או #סיכותביטחוןלסולידריות (#safetypinsolidarity) המונים מצלמים את עצמם עונדים את סיכת הביטחון על דש הבגד, במטרה להביע סולידריות עם כל מי שנפגע מדברי טראמפ במהלך קמפיין הבחירות שלו, ורוצה להרגיש בטוח.

 

"אחרי הצבעת ה"ברקזיט", רבים בבריטניה ענדו סיכת ביטחון כדי להראות סולידריות עם פליטים ומהגרים - כך שבלי מילה, אנשים אולי יראו את סיכת הביטחון שלך וידעו שיש לך פנים חברותיות, שהם "בטוחים" איתך", כתב אחד מהגולשים בטוויטר והוסיף: "אני עונד סיכת ביטחון על מנת להראות שמהגרים, פליטים וכל אחד אחר שמרגיש מאויים על ידי השנאה והפחד שמשתמשים בהם טראמפ ורבים מתומכיו יכולים לדעת שאכפת לי ואני אעשה כל שביכולתי כדי להילחם בשנאת זרים, גזענות, סקסיזם ואפליה נגד אנשים עם מוגבלויות".

Wearing a #safetypin in solidarity w all those exposed to hate & violence after the election. Let's stand as allies! https://t.co/c7awfDmK9t pic.twitter.com/s1WtckRj84

 

 

וישנם גם תומכי טראמפ, שטוענים כי אלו שעונדים את הסיכות הם "בכיינים", שלא יכולים להתמודד עם העובדה שדונלד טראמפ נבחר בבחירות דמוקרטיות לנשיאות ארה"ב. הנה דוגמא למה שהם צייצו: