סקרמוצ'י: "בבית הלבן מנסים להיפטר מטראמפ"

למרות שפוטר מתפקידו כמנהל התקשורת של ממשל טראמפ, מוסיף אנתוני סקרמוצ'י להגן על האינטרסים של הנשיא

סקרמוצ'י, ארכיון
סקרמוצ'י, ארכיון | צילום: רויטרס

בריאיון ראשון מאז פוטר מתפקידו כמנהל התקשורת של ממשל טראמפ, אומר אנתוני סקרמוצ'י לרשת החדשות ABC כי ישנם גורמים בבית הלבן המנסים להפיל את נשיא ארה"ב. "על הנשיא טראמפ להקיף עצמו ביותר אנשים נאמנים, אם ברצונו לקדם את האג'נדה שלו", אמר סקרמוצ'י.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"מה שקורה בוושינגטון, זה שהנשיא טראמפ אינו נציג של הממסד הפוליטי, אז מסיבה שאינה ברורה החליטו האנשים שם שהם רוצים להיפטר ממנו", טוען סקרמוצ'י. "אני חושש שישנם אלמנטים בתוך וושינגטון, גם בתוך הבית הלבן עצמו, שלא בהכרח מסייעים לאינטרסים או לאג'נדה של הנשיא טראמפ".

בסוף חודש יולי הדיח נשיא ארה"ב את מנהל התקשורת החדש שלו, אנתוני סקרמוצ'י, כשבוע וחצי בלבד לאחר שמונה. לפי הודעת הבית הלבן, סקרמוצ'י החליט "להשאיר לג'ון קלי לוח חלק ולאפשר לו לבנות צוות משל עצמו".

מדובר באירוע נוסף בשרשרת ארוכה של שינויים בבית הלבן: סקרמוצ'י מונה לתפקיד הבכיר למרות העובדה כי דובר הבית הלבן הקודם, שון ספייסר, הביע בו עניין. לאחר היוודע המינוי הודיע ספייסר על התפטרותו, ולנעליו נכנסה האקבי-סנדרס. סקרמוצ'י האשים את ראש הסגל ריינס פריבוס בהדלפות בענייניו - האשמה שבהמשך הוכחה כשגויה - וזה הגיש את התפטרותו מהתפקיד תוך זמן קצר.