מגישת "פוקס ניוז": "טראמפ הציע לי מתנות תמורת סיקור חיובי"

מייגן קלי, מגישת רשת החדשות האמריקנית מוציאה ספר חדש בו היא טוענת שטראמפ הציע לה מתנות כדי לזכות בסיקור אוהד

האם נשיא ארצות הברית הנבחר קנה את לבם של עיתונאים בתמורה לסיקור חיובי? מייגן קלי, שדרנית תחנת פוקס ניוז שהסתכסכה עם טראמפ במהלך מערכת הבחירות, טוענת כי הוא הציע לה מתנות בתמורה לסיקור אוהד במהלך מערכת הבחירות. אחת ההצעות - שהייה בחינם באחד מהמלונות שבבעלותו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בספרה שצפוי להתפרסם ביום שלישי טוענת קלי כי הנשיא הנבחר הציע לעיתונאים רבים מתנות בתמורה לשינוי באופן הסיקור. "זה אחד מהסיפורים שלא סופרו על קמפיין הבחירות האחרון", אמרה קלי. "הוא גם ניסה לזכות באהדתם בכך שהרעיף עליהם שבחים. זה חכם כי התקשורת מלאה באנשים שהאגו שלהם זקוק לליטוף".

לטענת קלי, טראמפ לא הסתפק בהרעפת מחמאות ובמתנות, וכי לא היתה היחידה שקיבלה את ההצעות. לדבריה, במצבים שבהם היה ברור שהעיתונאים מוטים לטובתו, טראמפ ניסח יחד עמם ביקורת נגדו, על מנת שהציבור לא יחשוד בהטייה.

קלי גם התייחסה לעימות שהנחתה במהלך מערכת הבחירות במפלגה הרפובליקנית. לדבריה ייתכן שטראמפ קיבל מידע על שאלתה הראשונה בנוגע להתבטאויותיו הפוגעניות נגד נשים. באותו עימות התפרץ טראמפ על קלי, לאחר ששאלה אותו אם התבטאויותיו מצביעות על שנאת נשים ואף מנתה מספר ביטויים שאמר.

הדבר עורר סערה גדולה וטראמפ הודיע כי יחרים את העימות הבא שנוהל אף הוא על ידי רשת פוקס. טראמפ המשיך לעלוב בקלי, טען כי "דם ניגר ממנה", ייחס לה את הכינוי "בימבו" ועלב בה  לאורך מסע הבחירות שלו לנשיאות. בחודש מאי האחרון נפגשו השניים פעם נוספת - הפעם לריאיון פיוס ששידרה רשת פוקס.

[brightcove_iframe video_id='mivzak8_vtr2_n20161113_v1' autoplay='1' kid='' duration='1929'']