האם זו העבודה הטובה בעולם? אוריאו מחפשת טועמי-שוקולד

מחפשים משרה חלקית, שתכניס לכם בעיקר הרבה קלוריות לגוף? יתכן שהעבודה הזו היא בדיוק בשבילכם

זמן צפייה: 04:33

מחפשים משרה חלקית, שתכניס לכם בעיקר הרבה קלוריות לגוף? אולי העבודה הזו היא בשבילכם - בחברת מונדלז, הבעלים של חברות השוקולדים קדבורי, מילקה ואוריאו, מחפשים טועמי שוקולד מקצועיים. הדרישות: פידבק כנה על המוצרים שלהן. עליכם לענות תשובות כנות ואמינות, לטעום ולהעניק ביקורת על המוצרים השונים. היקף המשרה: 7 וחצי בשבוע, בין ימי שלישי וחמישי. מתאים לכם?

לפי תיאור העבודה, שפורסמה באתר "לינקד-אין" על הטועם "לטעום שוקולד ומוצרי שתייה המכילים קקאו, ולתת ביקורת כנה ולעבוד יחד עם צוות של פנליסטים על מנת לחלוק את הדעות איתם ולהגיע להסכמה על הטעם". העבודה אמורה "לסייע בהשקת מוצר חדש שיופץ ברחבי העולם". לפי עמוד ה"לינקד-אין" של החברה, המשרה היא התחלתית בלבד, ולכן לא נדרש ניסיון של שנים בטעימת שוקולד.

עוד בחדשות הרשת: 

סרטון מאד מטריד שצילמה החיילת ש' שירדה מהאוטובוס בדרך הביתה בבני ברק ונקלעה להפגנת חרדים קיצוניים, והותקפה בקללות כמו "שיקסע". החרדים הפגינו במחאה עם מעצר עריק מצה"ל והיא הייתה על מדים, מה שהפך אותה כנראה לאויבת מבחינתם.

נשיא ארה"ב טראמפ חושף בראיון כמה שעות הוא מצליח לנוח ולישון בלילה, לא הרבה בכלל. לעומתו, הנשיא לשעבר אובמה מתחרה בחברו המיליארדר ריצ'רד ברנסון בסקי מים, כשהשניים נמצאים בחופשה שלהם באיי הבתולה הבריטים, ונהנים מהחיים על האי הפרטי של ברנסון, תחת אבטחה כבדה כמובן. מי אמר שהעולם שייך לצעירים?

בניו אורלינס היכה טורנדו חזק במיוחד ומגיעים משם סרטונים שממחישים את העוצמה של הסופה. לא מדובר בטורנדו אחד שפגע בהם, אלא לפחות בשלושה - ומדובר באותם אזורים ממש שנהרסו בהוריקן קתרינה לפני 12 שנים. לפחות הפעם רק כמה עשרות נפצעו.

עכשיו זה מדעי: נשים צריכות שוקולד

שי ושרון כל הפרקים