מזעזע: אב נתן לבתו בת ה-10 חודשים לנהוג ברכב

אב מתאילנד שצילם את בתו בת ה-10 חודשים נוהגת כדי להפוך לויראלי עורר תגובות חריפות ברשת, ובתגובה טען שלא הכריח אותה לעשות זאת

זמן צפייה: 05:09

ראינו כבר בעבר שיש אנשים שיעשו הכל כדי להפוך לויראליים, גם אם המשמעות היא לסכן את הילדים שלהם. אז הנה הסרטון התורן שמסעיר, הפעם את תאילנד. האב הזה החליט לתת לבתו בת העשרה חודשים לנהוג ברכב, בזמן שהוא עוזר לו קצת עם ההגה. בתוספת כיתובים כמו: "אני אתנגש במי שיעמוד בדרכי", "לומדת לנהוג" ועוד. כמובן שהוא עורר תגובות חריפות ביותר ברשת, ובתגובה לטענות אמר האב שהוא לא הכריח אותה ונעלב שקראו לו ברשתות החברתיות 'אדיוט' ואפילו 'רוצח'.

עוד בפינה: באופן מפתיע, בית המשפט העליון של האיחוד החליט להשאיר את חמאס ברשימה השחורה של ארגוני הטרור. אם הוא היה פוסק אחרת, חמאס היה יכול לקבל מעתה כספים ומימון מגופים ועמותות שונות באירופה באופן רשמי. בזאת מגיעה כמעט לסופה הסאגה המשפטית, אחרי הפסיקה הקודמת של בית המשפט הכללי של האיחוד, לפני שלוש שנים, אז קיבלו השופטים את הטיעון שההחלטה התבססה על מידע מהעיתונות ולא מחקירה עצמאית ולכן יש להסיר את חמאס מרשימת ארגוני הטרור. כעת, התיק עובר שוב לערכאה נמוכה יותר. נמשיך לעקוב.

בבריטניה מואשמת נערה בת 17 בעבירות טרור אחרי שעל פי החשד תכננה פיגוע. היא הייתה בקשר עם אנשי דאעש בסוריה ומואשמת שניסתה להשיג כלי נשק על מנת לבצע מתקפת טרור בבריטניה. עוד עולה מהחקירה, שהנערה קיבלה הוראות כיצד להתאמן ולהשתמש בכלי נשק - וביקשה סיוע בהכנת התוכנית לפיגוע.

וגם הרובוט שמזהה חומרים מזהמים בתוך המים ומשדר עליהם בזמן אמת - הרובוט, בצורה של צלופח או נחש מים שוחה במים הפתוחים ויכול באמצעות חיישנים לזהות שפכים כימיקליים או מתכות מזהמות ולהתריע על המקור לזיהום. הצורה המיוחדת מאפשרת לו להיטמע בשטח ולא להיתקע באצות או בענפים בדרך, כשהמטרה היא כמובן סיוע במלאכת הניקוי של אגמים ונחלים מזוהמים... בקרוב בירקון?