"אזרוק לך את הטלפון": המשפיען שאל על ישראל - והרגיז את ביידן

נשיא ארצות הברית תועד כשהוא מאיים להשליך את מכשירו הסלולרי של כוכב רשת - לאחר שזה שאל אותו כיצד הוא מתכוון להפסיק את "רצח העם" בעזה, ותקף אותו בעקבות תמיכתו בישראל. "אני יכול לזרוק את הטלפון שלך למרחק די גדול", אמר הנשיא בקטע שתועד, בטרם שומריו התערבו. ברקע: דיווחים כי קמפיין ביידן מרחיב את השקעותיו בפרסום ברשתות החברתיות

הנשיא ביידן בנאום לאומה האמריקנית חרבות ברזל
הנשיא ביידן | צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן תועד אתמול (שבת) כשהוא מאבד את סבלנותו כלפי כוכב טיקטוק שהשתתף בכנס מיוחד שנערך בבית הלבן לכבוד משפיענים ברשתות החברתיות - ואף איים לזרוק את הטלפון שלו לקצה השני של החדר.

כוכב הטיקטוק, ג'ונתן כץ, תקף את הנשיא בעקבות תמיכתו בישראל במסגרת המלחמה המתחוללת ברצועת עזה. בין היתר כץ שאל: "כיצד אתה מתכוון למנוע את רצח העם בעזה שממומן בכסף אמריקני?", תוך שהוא מתעד את חילופי הדברים.

בתגובה לשאלה, הנשיא ביידן אמר כי הוא פועל להפחתת מספר הנפגעים בעזה, אך כץ המשיך ללחוץ בנושא - והצליח להוציא את הנשיא משלוותו. "אני יודע שאתה בחור טיפוסי מהתקשורת", אמר ביידן לכוכב הטיקטוק בקטע שתועד, והוסיף בכעס: "אתה תופס אותי בעניין הזה מול כל זה, אני סומך עליך בערך כמו שאני יכול לזרוק את הטלפון שלך. יש לי יד די טובה - אני יכול לזרוק אותו למרחק גדול". מיד לאחר מכן, שומרי הנשיא ליוו את כץ החוצה.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן והגברת הראשונה ג'יל ביידן
הנשיא ג'ו ביידן והגברת הראשונה ג'יל ביידן | צילום: רויטרס

כנס משפיעיני הרשת בבית הלבן נערך ברקע דיווח ב"ניו יורק טיימס", לפיו קמפיין ביידן ובעלי בריתו הדמוקרטיים פועלים לאחרונה לייצר "צבא משפיענים" ברשתות החברתיות, במטרה שיפרסמו תוכן התומך במועמד הדמוקרטי לנשיאות. לפי הדיווח, הקמפיין של ביידן שילם  כ-2 מיליון דולר לחברה המתמחה בפרסום ברשתות החברתיות.