מחסלת בפיאה בלונדינית וגלוק: שני ישראלים נורו למוות במקסיקו

אחד ההרוגים הוא העבריין בן סוטחי, ששוחרר לאחרונה מהכלא בארץ. ייתכן והוא קשור למעצר של ארז אקרישבסקי, שהוסגר ממקסיקו לאחר 18 שנה. עם זאת, היורה טוענת כי הרקע הוא קשר זוגי עם הגבר

זמן צפייה: 05:12

שני ישראלים, בן סוטחי ואלון אזולאי, נורו למוות אתמול (רביעי) בבירה מקסיקו סיטי – כך דיווחו הרשויות במדינה. משרד החוץ אישר כי שני ישראלים נורו למוות, ומסרו כי ממלא מקום קונסול ישראל במקסיקו, אלי לוי, יצא למקום האירוע ופועל מול הרשויות לבירור זהות הנפגעים. הרשויות במקסיקו מעריכות כי ייתכן וסוטחי היה קשור להסגרה של מקורבו ארז אקרישבסקי, שנעצר לפני יומיים במקסיקו לאחר שהיה מבוקש בישראל במשך 18 שנה.

סוטחי, ששוחרר לאחרונה מהכלא הישראלי, נחשב לאחד היריבים הגדולים של ארגון הפשע מוסלי, אחד הארגונים הגדולים בארץ. ביריבות בין שני הארגונים נהרגו בשנה האחרונה עוזי בר ציון ואלעד סרדיניוף בפיצוץ רכבם בשכונת התקווה שבתל אביב. באירוע שנחשד כפעולת תגמול שהתרחש בחניון ברמת גן, נורה למוות שרון דדון מהארגון היריב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"הצליח ברחבי העולם": הדי-ג'יי הישראלי רונן דהן נרצח במקסיקו

רצח הדי-ג'יי הישראלי במקסיקו: "חמושים נכנסו -ופתחו בירי "

אמו של הדי-ג'יי שנרצח במקסיקו: "לא התעסק בשום דבר מסוכן"

בן סוטחי
בן סוטחי | צילום: באדיבות ידיעות אחרונות ו- ynet

ארז אקרישבסקי
ארז אקרישבסקי | צילום: באדיבות ידיעות אחרונות ו- ynet

האישה החשודה ברצח במקסיקו
האישה החשודה ברצח במקסיקו | צילום: חדשות 13

על פי דיווחים במדינה, החשודה בירי היא אספרנזה גוטיירז רוג'נו בת ה-33. לטענתה היא הכירה את אחד הישראלים דרך הפייסבוק והשניים החלו קשר רומנטי, אך לאחר שגילתה כי הוא בגד בה החליטה לנקום ורכשה נשק בכ-7,000 פסו, כ-600 שקלים. החשודה הצליחה לגייס שני אנשים שעזרו לה עם תכנון הנקמה, אשר הצליחו להימלט מהמשטרה.

אזולאי וסוטחי נורו למוות בזמן שישבו במסעדה במקסיקו סיטי. על פי הדיווחים, אישה בפיאה נוכרית בלונדינית ישבה במרחק כמה שולחנות מהם, ובשלב מסוים התקרבה, ירתה בהם חמש פעמים באקדח – ונמלטה.

במהלך ניסיון המילוט נתקלו החשודה ושניים מעוזריה במשטרה, פתחו לעברם בירי חסר הבחנה, ונמלטו מהמקום. באירוע, שהתרחש ביום רביעי בשעות אחר הצהריים, נפצעו עוד שני בני אדם, אחד מהם במצב קשה.

אנשים שנשכבו מתחת לשולחנות במסעדה במקסיקו סיטי
אנשים שנשכבו מתחת לשולחנות במסעדה במקסיקו סיטי | צילום: חדשות 13

בחודש שעבר נורה למוות רונן דהן, תקליטן הטראנס הישראלי המוכר בשם perplex, בעת שתקלט במסיבה בעיר טיירה בלנקה שבמקסיקו. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקסיקניים, הדי-ג'יי, בן 45 מאזור חיפה נורה בשוגג כתוצאה מירי הקשור במלחמות הקרטלים במדינה. בירי נהרגו ככל הנראה ארבעה בני אדם נוספים, ונפצעו שישה. לפי דיווחים במקסיקו, הרשויות כבר החלו בתהליכים בין-לאומיים להעברת גופתו של ההרוג לארץ.

בתקשורת המקומית במקסיקו דווח כי באזור השעה 06:30 בבוקר נכנסו חמושים למסיבה בעיר טיירה בלנקה במדינת סן לואיס פוטוסי במטרה לשדוד את המארגנים. הם דרשו את הכספת, וכשסורבו פתחו בירי על כול הנוכחים.