דייט מהגיהנום: חטפה צעיר שקבעה איתו, התעללה בו - ודרשה כופר

צעירה מניו יורק מואשמת בחטיפה וניסיון רצח, אחרי שעינתה בן 24 בדירתה. השניים שוחחו באינסטגרם וקבעו להיפגש, ואז בת ה-22 וחבריה לקבוצה סדיסטית שפועלת בעיר עינו אותו במשך שעות. הקבוצה התקשרה בשיחת וידאו לאחיו ודרשה 100 אלף דולר לשחרורו. לפי הדו"ח הרפואי הוא הוכה, נכווה, נדקר והגיע למצב אנוש

החוטפת בת ה-22 מניו יורק

צעירה מניו יורק מואשמת שהחזיקה בצעיר בן 24 שהכירה דרך האינטרנט כבן ערובה במשך שעות, התעללה בו ודרשה עבורו כופר בסך 100 אלף דולרים, כך פורסם אמש (שני) ב"ניו יורק פוסט". השניים נפגשו אחרי ששוחחו דרך האינסטגרם וקבעו להיפגש בדירה בשעת לילה מאוחרת, לטובת בילוי משותף.

הצעיר גילה רק כשהגיע למקום המפגש כי מדובר למעשה ב"מלכודת דבש" שכמעט עלתה לו בחייו. הצעירה בת ה-22 שאיתה שוחח היא חלק מקבוצת סדיסטים, ו"בילתה" במשך שעות בעינויים של החטוף. הקבוצה פנתה לאחיו המזועזע בשיחת FaceTime ודרשה את הכופר תמורת שחרורו. כשהמשטרה מצאה את הקורבן לבסוף, כ-24 שעות לאחר מכן, הוא היה קשור בחלק אחורי של טנדר, כאשר פיו סתום ומצבו אנוש.

האישה שפיתתה אותו, ולרי רוסריו בת ה-22, עומדת כעת בפני אישומים של חטיפה וניסיון רצח, כשהתובעים טוענים כי היא שידלה אותו ב-7 בפברואר לכתובת בברונקס שבניו יורק. על פי חוות הדעת של הרופא שהוגשה לבית המשפט, העינויים כללו דקירות בסכין, שריפה ומכות בכל גופו. אחרי שעות של עינויים, החוטפים העבירו את הקורבן למקום אחר, יצרו קשר עם אחיו, הציגו לו את הקורבן הפצוע ודרשו את הכופר ואיימו כי יהרגו אותו.

המשטרה איתרה את אחד החוטפים ברובע קווינס שבניו יורק, יושב עם סכין בידו בתוך ואן. הקורבן נמצא שוכן באחורי הרכב, מחוסר הכרה, מכוסה בשמיכה ופיו חסום באמצעות דבק מסקינטייפ, כשהוא בקושי מצליח לנשום. הקורבן הובהל לבית החולים באופן מיידי כדי לקבל טיפול רפואי.