נטלי אוקנין לעורך דינה: "נראה להם שנהגת אגד היא סוכנת מוסד?"

אחת מבני הזוג העצורים בטורקיה זכתה לביקור של עורך דינה הישראלי שסיפר לחדשות 13 על המפגש: "הקונסול הישראלי עושה מאמצים גדולים. היא שאלה דבר ראשון 'מה שלום ילדיי?'"

זמן צפייה: 05:52

עורך הדין ניר יסילוביץ, המייצג את בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין העצורים בטורקיה, נפגש היום (שלישי) עם נטלי בבית המעצר בו היא נמצאת. יסילוביץ סיפר לחדשות 13 על הפגישה ואמר: איך שנכנסתי לתוך התא, במקום לשאול על עצמה, היא שאלה דבר ראשון 'מה שלום ילדיי?' זה מראה על הגדולה שלה".

"אני חייב לומר שפגשתי אישה שהיא לא אישה רגילה", המשיך יסילוביץ. "לאחר מכן היא שאלה, 'תגיד לי, למה אני במעצר? הם לא ראו שהשתתפתי בפרסומת של אגד? נראה להם שנהגת אגד היא סוכנת מוסד? שאלות טריוויאליות אותנטיות שלימדו אותי איזה אישה היא".

לטענתו, היא נמצאת במצב טוב מבחינה מנטלית לאחר שבמהלך היום זכתה לביקור של הקונסול הישראלי באיסטנבול. "היא מלאת תקווה, חדורת אמונה שהפרשה תגיע לסיום חיובי. אני פרשתי בפניה תרשים זרימה על הצעדים המשפטיים שבכוונתנו לנקוט. כולי תקווה שנביא לשחרורה".

על תנאי מעצרה של נטלי סיפר כי "בזכות מאמצים אדירים של משרד החוץ היא קיבלה לתאה שוקולד, פחית קולה ולחם. נעשו מאמצים כבירים על ידי קונסול ישראל באיסטנבול שאני רוצה לשבח אותו ולהוקיר לו תודה".