נמאס מפייסבוק וטוויטר? הרשת החברתית של טראמפ הושקה באפל

לאחר שנחסם ממרבית הפלטפורמות, רשת Truth Social של הנשיא האמריקני לשעבר זמינה להורדה בחנות האפליקציות. עם זאת, חלק מהמשתמשים מדווחים על בעיות בהתחברות ורישום, זאת לטענת הרשת, בגלל עומס הדרישות להתחבר

זמן צפייה: 01:17

הרשתית החברתית Truth Social ("אמת") של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הושקה הלילה (שני) בחנות האפליקציות (App Store) של "אפל". האפליקציה הייתה זמינה להורדה קצת לפני חצות לפי שעון החוף המערבי של ארצות הברית, וירדה באופן אוטומטי למכשיריהם של משתמשי אפל שהזמינו מראש את האפליקציה. כרגע הרשת החברתית החדשה ניתנת להורדה רק בארצות הברית.

חלק מהמשתמשים דיווחו כי הם חוו בעיות בהתחברות ורישום לרשת החברתית, ונוספו לרשימת המתנה שהקפיצה חלונית עם ההודעה: "בעקבות הדרישה העצומה, הנכנסו אותך לרשימת ההמתנה שלנו".

עמוד ההרשמה לרשת החברתית של טראמפ
עמוד ההרשמה לרשת החברתית של טראמפ

כזכור, טראמפ, שנחסם עוד בתקופת כהונתו מהרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר על רקע מהומות ה-6 בינואר בקפיטול, הודיע באוקטובר האחרון על הקמתה של רשת חברתית שתתחרה בענקיות הטכנולוגיה, אשר מנעו ממנו להשמיע את קולו.

ביולי שעבר תבע הנשיא טראמפ את פייסבוק, טוויטר וגוגל על כך שלכאורה צנזרו אותו. החברות המשיכו את חסימתו והשעייתו, אף על פי שפייסבוק תשקול מחדש את החלטה בעוד שנתיים. "אנחנו חיים בעולם בו לטליבאן יש חשיפה עצומה בטוויטר, אבל הנשיא האמריקני האהוב עליכם הושתק", אמר טראמפ בהצהרה לעיתונות, "זה בלתי מקובל".

דונלד טראמפ בעצרת בחירות בפלורידה | צילום: רויטרס