ארה"ב: פעוט שיחק עם הטלפון והזמין רהיטים בסך 1,700 דולר

אייאנש קומאר עדיין לא חגג יום הולדת שנתיים, אבל זה לא מנע ממנו לבצע את הרכישה כששיחק עם המכשיר הסלולרי של אמו, שבדיוק בחרה כיסאות לביתם החדש בניו ג'רזי. "האדם הראשון הגיע עם הקופסא והניח אותה ליד הדלת, ואז הגיע השני והשלישי, היה שם ממש תור"

זמן צפייה: 00:55

פעוט בן פחות משנתיים מניו ג'רזי שבארצות הברית הזמין רהיטים בסך 1,700 דולר כששיחק עם הטלפון של אימו, כך פורסם אמש (שבת) ב"ניו יורק פוסט". זה קרה כשמשפחת קומאר עברה לבית חדש ואם המשפחה מאדהו התלבטה בין רהיטים ושמה רבים מהם בעגלת הקניות שלה. בנה אייאנש, בן שנה ועשרה חודשים, שיחק עם הטלפון שלה ו"פשוט לחץ כך שכל התשלומים עברו".

בטרם התברר מי אחראי לכך, המשפחה הופתעה מזרם החבילות הבלתי צפויות שהחלו להגיע לבית מוולמרט, וכללו בעיקר כיסאות. "האדם הראשון הגיע עם הקופסא והניח אותה ליד הדלת", סיפרה מאדהו, "ואז הגיע השני, והשלישי, היה שם ממש תור".

וולמארט הבטיחה למשפחה שתחזיר להם את הכסף עבור כל פריט שיחזירו, ובינתיים במשפחת קומאר מתכננים להוסיף סיסמה לטלפונים ולהסיר את פרטי האשראי מהמכשיר. "הוא אוהב טלפונים כי כולם שם", אמרה מאדהו, "כולם עסוקים בטלפון, האחים שלו תמיד עם הטלפונים שלהם ואני לא יודעת, אני חושבת שהוא צריך טלפון".