מאסק הכריז: הקרב המתוכנן בינו לבין צוקרברג ישודר בשידור חי

בעלי טוויטר, אילון מאסק, צייץ שהקרב המתוכנן בין השניים ייערך בשידור חי בטוויטר וכי ההכנסות מהאירוע ייתרמו לחיילים משוחררים. השניים מנהלים "מלחמה קרה" על רקע המהלך של מייסד פייסבוק לפתוח רשת מתחרה לטוויטר. בחודש יוני מאסק הזמין אותו לקרב כדי לפתור את הסכסוך ביניהם

מארק צוקרברג ואילון מאסק

זה סוף סוף קורה? הבעלים של הרשת החברתית טוויטר, אילון מאסק, צייץ היום (ראשון) כי הקרב המתוכנן בינו לבין הבעלים של רשת פייסבוק, מארק צוקרברג, ישודר בשידור חי בטוויטר, וכי כל ההכנסות ממנו יועברו לצדקה לחיילים משוחררים - זאת חודשיים אחרי שמאסק הזמין את האחרון לדו קרב, על רקע הסכסוך המתמשך ביניהם.

שני המיליארדרים מנהלים "מלחמה קרה" אחד עם השני עקב רצונו של צוקרברג לפתח רשת מתחרה לטוויטר, שאותו אכן הגשים לאחרונה עם הרשת החברתית ת'רדס. בחודש יוני, מאסק צייץ כי יהיה מוכן לקרב כלוב מול מייסד פייסבוק על מנת לפתור את הסכסוך ביניהם.

האחרון לא נשאר חייב, ביצע צילום מסך לציוץ של מאסק והעלה סטורי ברשת החברתית בו כתב בצורה מודגשת: "תשלח לי מיקום". לאחרונה, פורסם כי מנהל המוצר הבכיר של פייסבוק אמר בישיבה כי הוא "תמיד חשב שטוויטר צריכה להיות עם מיליארד משתמשים", והוסיף כי "יש ניסיון ליצור גרסה של טוויטר שתנוהל בצורה שפויה".

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

מן העבר השני, מאסק לא נשאר חייב, ולאחר שצוקרברג השיב בחיוב לקיום הקרב הוא צייץ: "יש לי מהלך נהדר שנקרא כלב הים, בו אני שוכב על היריב שלי ולא עושה כלום". מייסד טסלה דיבר לא פעם על "קרבות רחוב קשים" בהם לקח חלק כילד שגדל בדרום אפריקה, ויריבו הפוטנציאלי ידוע כלוחם ג'יוג'יטסו ומתחרה בקרבות MMA מזה תקופה.