"שלח מיקום": אילון מאסק ומארק צוקרברג יילחמו בכלוב?

שניים מהמיליארדרים החזקים בעולם, שידועים בחוסר החיבה והתחרות העזה ביניהם, עשויים לקחת את מערכת היחסים לשלב הבא - ולהילחם בקרב בכלוב בלאס וגאס. מאסק היה זה שהציע לפתור את הסכסוך בקרב בין השניים - וצוקרברג לא נשאר חייב

מארק צוקרברג ואילון מאסק

צרות של עשירים: ה"מלחמה הקרה" בין שני המיליארדרים אילון מאסק ומארק צוקרברג עשויה להגיע לזירת קרב אמיתית - בתוך כלוב. היום (חמישי) פורסם כי בתוך ההתגרויות ההדדיות בין השניים, לאור רצונו של צוקרברג לפתח רשת מתחרה לטוויטר, מאסק כתב כי יהיה מוכן לקרב כלוב מול מייסד פייסבוק.

האחרון לא נשאר חייב, ביצע צילום מסך לציוץ של מאסק והעלה סטורי ברשת החברתית בו כתב בצורה מודגשת: "תשלח לי מיקום". לאחרונה, פורסם כי מנהל המוצר הבכיר של מטא אמר בישיבה כי הוא "תמיד חשב שטוויטר צריכה להיות עם מיליארד משתמשים", והוסיף כי "יש ניסיון ליצור גרסה של טוויטר שתנוהל בצורה שפויה".

ההתכתבות בין אילון מאסק למארק צוקרברג
ההתכתבות בין אילון מאסק למארק צוקרברג | צילום: צילום מסך

מן העבר השני, מאסק לא נשאר חייב, ולאחר שצוקרברג השיב בחיוב לקיום הקרב הוא צייץ: "יש לי מהלך נהדר שנקרא כלב הים, בו אני שוכב על היריב שלי ולא עושה כלום". מייסד טסלה דיבר לא פעם על "קרבות רחוב קשים" בהם לקח חלק כילד שגדל בדרום אפריקה, ויריבו הפוטנציאלי ידוע כלוחם ג'יוג'יטסו ומתחרה בקרבות MMA מזה תקופה.