"תפסנו אותו": נעצר החשוד במתקפת הירי ברכבת התחתית בניו יורק

פרנק ר. ג'יימס בן ה-63, שירה אתמול בעשרה בני אדם לפחות בברוקלין, נעצר על ידי שוטרי סיור בתפוח הגדול, כך אמרו גורמי אכיפת חוק ל-CNN. לאחרונה פרסם החשוד סרטונים בהם מתח ביקורת על ראש העיר, ובאחד מהם אמר כי הוא "מלא שנאה, כעס ומרירות"

זמן צפייה: 00:20

משטרת ניו יורק עצרה היום (רביעי) את החשוד בירי בתחנת הרכבת התחתית בברוקלין שהתרחש אתמול, פרנק ר. ג'יימס בן ה-63. גורמי אכיפת חוק אמרו ל-CNN כי שוטרי סיור עצרו אותו. החשוד ירה אתמול לפחות 33 כדורים ופצע לפחות עשרה בני אדם, בהם חמישה שנפגעו באורח קשה.

"תפסנו אותו", אמר ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס במסיבת עיתונאים. האקדח שבו השתמש החשוד נרכש באופן חוקי בשנת 2011 באוהיו, ויחד עם תיעוד רכישת מסיכת גז באיביי, היה בין הראיות שסייעו להגביר את החשד נגדו. לפי הדיווחים, החשוד נלכד בעת נסיון דקירה.

פרנק ר. ג'יימס בן ה-62, החשוד במעורבות בירי בברוקלין
פרנק ר. ג'יימס בן ה-62, החשוד במעורבות בירי בברוקלין | צילום: משטרת ניו יורק

לאחרונה פרסם ג'יימס מספר סרטונים בעמוד היוטיוב שלו, בהם מתח ביקורת על חוסר הטיפול של ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, בבעיית חסרי הבית בעיר. עוד טען ג'יימס בסרטוניו כי הוא "קורבן של תוכנית הבריאות הנפשית" של ראש העיר, והוא נכנס כעת "לאזור המסוכן". "אני בן 63 עכשיו", אמר באחד הסרטונים, "מלא שנאה, מלא כעס ומלא מרירות".

Whatsapp Image 2022 04 12 At 4
אירוע הירי בברוקלין | צילום: טוויטר