"קטן יותר מגרגר מלח": תיק מיקרוסקופי נמכר ביותר מ-63 אלף דולר

גודלו של ארנק היוקרה הוא 657 על 222 על 700 מיקרומטר, והוא יוצר באמצעות טכניקת הדפסה תלת מימדית. הוא נמכר על ידי בית המכירה של המוזיקאי האמריקני פארל ויליאמס, ועל הקונספט אחראי קולקטיב אמנות מברוקלין שמסר כי "פארל אוהב כובעים גדולים, אז הכנו לו תיק קטן להפליא"

התיק - מיקרוסקופי, ירוק ויקר מאוד | צילום: מתוך טוויטר

תיק יד מיקרוסקופי נמכר השבוע במעל 63 אלף דולר במכירה פומבית, כך פורסם אמש (חמישי) ב"ניו יורק פוסט". בנוסף לתיק, הרוכש האלמוני קיבל גם מיקרוסקופ - כי רק כך יוכל לחזות במוצר היוקרתי שרכש.

הארנק המיניאטורי נוצר על ידי קולקטיב האמנות מברוקלין MSCHF, והוא "קטן יותר מגרגר מלח ים, וצר מספיק כדי לעבור דרך עין המחט" - כך מסרה קבוצת האמנים. התמונות של התיק הזעיר מראות שהוא מעוצב בהשראת עיצוביו של מעצב העל לואי ויטון, והוא בצבע ירוק ניאון.

גודלו של התיק הוא 657 על 222 על 700 מיקרומטר, והוא יוצר באמצעות טכניקת הדפסה תלת מימדית המשמשת בדרך כלל לייצור מוצרים וחלקיקי-מוצרים מתחום הביוטכנולוגיה. את המכירה אירח בית מכירות פומביות מקוון שהוקם על ידי המוזיקאי האמריקני פארל ויליאמס, שמכהן היום גם כמנהל אומנותי של מחלקת בגדי גברים בלואי ויטון. המנהל הראשי של MSCHF, קווין ויזנר, אמר ל"ניו יורק טיימס" כי "פארל אוהב כובעים גדולים, אז הכנו לו תיק קטן להפליא", אמר לעיתון.