אוסטריה: גבר שמר את גופת אימו כדי לקבל את כספי הפנסיה שלה

הגבר בן ה-66 שימר את גופת אימו במרתף הבית בו גרו יחד במערב טירול, כדי למנוע מהרשויות לגלות את דבר מותה, כך שיוכל להמשיך ולקבל את התשלומים שהגיעו לה מהרשויות האוסטריות

שוטרים באוסטריה
שוטרים באוסטריה | צילום: רויטרס

משטרת אוסטריה חשפה לאחרונה מקרה מזעזע של גבר ששמר במשך יותר משנה את גופת אימו במרתף ביתה, כדי להמשיך ולקבל את תשלומי הפנסיה שלה. לפי הדיווח ב-BBC, האישה בת ה-89 שסבלה מדמנציה מתה בחודש יוני, לפני למעלה משנה, אך בנה בן ה-66, החליט לחנוט את גופתה ולשמר אותה בעזרת חבילות קרח ותחבושות על מנת לנטרל את הריח שעלול היה לעורר את חשד השכנים.

על פי הערכות, הגבר קיבל באופן לא חוקי סכום מצטבר של 50,000 יורו שהגיעו לאימו כאשר הסתיר את עובדת מותה. התרמית התגלתה רק כאשר דוור חדש הגיע ליישוב הממוקם במערב הרי טירול, דרש לראות את האישה הקשישה אך סורב על ידי בנה."הגופה עברה שימור" הסביר קצין המשטרה לטלוויזיה האוסטרית וציין כי בנה הודה במעשים.

מהחקירה עולה כי בנה של האישה היה חסר הכנסה ופרנסה וחשש שכל התשלומים שקיבלה אימו יופסקו ברגע שהרשויות יגלו על מותה. הוא גם הסתיר מאחיו את דבר מותה של אימם וטען שהיא נמצאת בטיפול והשגחה בבית חולים ושאין טעם לבקרה במוסד הרפואי בשל מצב הקשה וחוסר יכולתה לזהות אנשים.