אחיו הצעיר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מת הלילה בניו יורק

רוברט טראמפ אושפז ביום שישי במצב קשה בעקבות מחלה, והלילה נקבע מותו. סיבת המוות הרשמית לא פורסמה. אחיו אמר עליו כי "הוא לא היה רק אחי, הוא היה חברי הטוב ביותר"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע לבקר את אחיו בבית החולים
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע לבקר את אחיו בבית החולים | צילום: רויטרס

אחיו הצעיר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, רוברט טראמפ, מת הלילה (ראשון) בגיל 71 אחרי שאושפז בניו יורק ביום שישי בעקבות מחלה. סיבת המוות הרשמית לא פורסמה.

"בלב כבד אני מודיע שאחי הנפלא, רוברט, נפטר בנחת הלילה", ציין טראמפ. "הוא לא היה רק אחי, הוא היה חברי הטוב ביותר. הוא יחסר לנו מאוד, אבל אנחנו ניפגש שוב. זיכרונו יחייה בלבי לנצח. רוברט, אני אוהב אותך, תנוח על משכבך בשלום".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח תנחומים לטראמפ, וכתב לו בטוויטר: "ידידי היקר דונלד. לאחר שאיבדתי בעצמי אח - אני יודע את עומק צערך על אובדן אחיך האהוב. שרה ואני שולחים לך ולשאר בני משפחתך את תנחומינו העמוקים ביותר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רקטה נפלה בחצר בית בשדרות – בן 58 נפצע קל מרסיסי זכוכית

רגע לפני המסע ל-NBA: דני אבדיה אחד על אחד עם רביב דרוקר

דונלד טראמפ
נשיא ארה''ב, דונלד טראמפ | צילום: רויטרס

בשבועות האחרונים דווח כי רוברט אושפז בטיפול נמרץ לכמה ימים. גם הוא היה איש עסקים במשך שנים רבות ועבד כבכיר באימפריית הנדל"ן המשפחתית.

איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא, כתבה בחשבון הטוויטר שלה זמן קצר לאחר היוודע על מותו: "אתה בליבנו ובתפילותינו תמיד. דוד רוברט, אנחנו אוהבים אותך". ביום שישי, כאמור, הנשיא הגיע לבקר את אחיו לאחר שאושפז בבית החולים בניו יורק. לאחר הביקור הוא אמר כי אחיו "עובר זמנים קשים".