תיעוד: אישה הותקפה ע"י שועל חולה כלבת בחצר ביתה בניו יורק

בסרטון שצולם במצלמות אבטחה ביתיות ורץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות ניתן לראות את האישה מותקפת על ידי בעל החיים שמסרב לעזוב, ומשיבה לו בבעיטות ואגרופים. השועל נתפס זמן קצר לאחר מכן, האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי

זמן צפייה: 01:19

הרשתות החברתיות בארצות הברית סוערות השבוע בעקבות סרטון שעלה לטוויטר על ידי אדם בשם אד רוסו, ובו נראית אישה שעומדת בחצר ביתה ולפתע מותקפת שוב ושוב על ידי שועל חולה כלבת בביתה שבאית'קה. השועל נראה מתקדם לעברה כאשר האישה לא מבחינה בו, ולפתע הוא נושך אותה ללא כל תנועה מוקדמת מצידה או מצידו, ותקוף אותה שוב ושוב ללא הרף כאשר היא מנסה לגרש אותו.

אד רוסו הוא מטאורולוג ברשת ה-CBS האמריקני, וכשהעלה את הסרטון ציין כי זו בת דודתו שהותקפה. לדבריו, השועל נמצא חולה כלבת ובסופו של דבר נתפס והורדם. בסרטון שצולם ב-25 ביולי, האישה ניסתה לבעוט ולהרחיק את השועל ממנה במשך שניות ארוכות. כעבור זמן מה, אדם שנושא מקל גדול, התקרב לשועל והצליח להבריח אותו.

אישה הותקפה על ידי שועל מוכה כלבת בניו יורק
אישה הותקפה על ידי שועל מוכה כלבת בניו יורק

כמו כן, רוסו ציין כי בת דודתו פונתה לקבלת טיפול רפואי מיידי בעקבות התקיפה. "היא עשתה הכל כמו שצריך", כתב רוסו בחשבון הפייסבוק שלו, והדגיש כי מצבה של קרובת משפחתו "בסדר". לדבריו, השועל שתקף אותה כמעט עשה את אותו הדבר לאדם נוסף זמן קצר לאחר האירוע, אך נתפס בזמן.

אישה הותקפה על ידי שועל מוכה כלבת בניו יורק
אישה הותקפה על ידי שועל מוכה כלבת בניו יורק