בעקבות ציוץ של צלב קרס: חשבונו של קניה ווסט בטוויטר הושעה

בעליה החדשים של הרשת החברתית אילון מאסק הודיע על השעייתו של הראפר מהרשת, לאחר שהעלה תמונה של סמל המשלב צלב קרס ומגן דוד. חשבונות של ווסט כבר הושעה מטוויטר ואינסטגרם בעקבות תגובות אנטישמיות. כזכור, אמש התראיין הראפר לפודקאסט שם אמר: "אני אוהב גם יהודים וגם נאצים"

קניה ווסט
קניה ווסט | צילום: רויטרס

חשבונו של הראפר קניה ווסט הושעה היום (שישי) מטוויטר בעקבות "הסתה לאלימות". ברקע מספר ציוצים פוגעניים שפרסם, טרם השעייתו ווסט העלה לרשת החברתית סמל המשלב מגן דוד וצלב קרס. כך דווח ב-BBC.

חלק מהגולשים הגיבו בצורה זועמת לתמונה הפרובוקטיבית שהעלה ווסט, ואחד מהם דרש מבעלי טוויטר אילון מאסק "שיתקן את קניה". מאסק הודיע כי חשבונו של הראפר יושעה, מאחר והוא "הפר את הכלל שלנו לגבי הסתה לאלימות".

הראפר הסורר כבר הושעה בחודש אוקטובר השנה מטוויטר ומאינסטגרם לאחר שפרסם תגובות אנטישמיות ועבר על "חוק נגד דברי שנאה". שתי הפלטפורמות הסירו פוסטים של ווסט נגד הראפר שון קומבס, אותו האשים שהוא "נשלט בידי יהודים".

התמונה בעקבותיה הושעה קניה ווסט מטוויטר
התמונה בעקבותיה הושעה קניה ווסט מטוויטר | צילום: מתוך טוויטר

אמש התארח ווסט, שחווה נטישה של חברות גדולות בתקופה האחרונה, כמו אדידאס, בפודקאסט InfoWars ואמר כי הוא "אוהב גם יהודים וגם נאצים", וכי "היטלר עשה דברים בעלי ערך".

עוד אמר הראפר: "אני אוהב את כולם ואנשים יהודים לא יגידו לי שאני יכול לאהוב אותם ויכול לאהוב את מה שאנחנו עושים לך עם החוזים, ואתה יכול לאהוב את מה שאנחנו מקדמים עם הפורנוגרפיה".  עוד המשיך ווסט ודיבר על היטלר: "הבחור הזה המציא את הכביש המהיר ואת המיקרופון שאני משתמש בו בתור מוזיקאי. אי אפשר להגיד שהאדם הזה לא עשה אי פעם משהו עם ערך".