ארה"ב: בת 8 נכוותה מהאוכל במקדונלדס - ותפוצה בכמעט מיליון דולר

אוליביה קרבאיו מפלורידה,הייתה בת 4 כאשר פתחה ברכב המשפחתי את ארוחת הילדים שאמה קנתה עבורה ברשת המזון המהיר הפופולרית, ונגיסי העוף החמים נפלו על רגלה וגרמו לה לכוויות קשות. המשפחה תבעה פיצויים בסך 15 מיליון דולרים בעקבות הנזק שנגרם לילדה והצלקת שנותרה בה, ו-4 שנים לאחר מכן פסק חבר המושבעים כי היא תפוצה ב-800 אלף דולרים. "היא עדיין מבקשת ללכת למקדונלדס"

סניף של מקדונלדס
סניף של מקדונלדס | צילום: Shutterstock

בית המשפט בפלורידה פסק כי רשת המזון המהיר מקדונלדס תשלם כ-800 אלף דולר לילדה בת שמונה, שנכוותה בצורה קשה מנגיסי עוף בארוחת הילדים שקנתה לה אמה בעת שהייתה בת 4, כך פורסם היום (שישי) ברשת CBS. הילדה, אוליביה קרבאיו פתחה את ארוחת הילדים שלה במושב האחורי ברכבה של אמה וספגה כוויה שהגלידה רק לאחר שלושה שבועות. על כך, הגישה המשפחה תביעה על סך 15 מיליון דולר נגד ענקית המזון המהיר, שמצידה טענה כי הסכום צריך לעמוד על 156 אלף דולר בלבד.

במאי האחרון חבר המושבעים מצא את הרשת האמריקאית אשמה ואחראית לפגיעה בילדה, אך לאחר ערעור על פסק הדין נקבע כי סכום של כ-800 אלף דולר בפיצויים על הנזק שחוותה הילדה ישולם בשתי פעימות. אמה של אוליביה אמרה לאחר סיום המשפט: "אני שמחה עם מה שנקבע כי הגעתי ללא ציפיות בכלל, מבחינתי הסכום שנקבע הוא יותר מהוגן".

מקדונלדס
מקדונלדס | צילום: Shutterstock

עורכי הדין של רשת המזון ניסו לטעון כי הנזק שנגרם לילדה פחות משמעותי ממה שהתביעה ניסתה לייצר, וטענו כי "הילדה עדיין הולכת עם אמא שלה למקדונלדס, ועדיין קונה נאגטס בדרייב אין", אך כאמור, טיעוניהם לא התקבלו.