במהלך רכיבה ליד בית הנופש שלו: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפל מאופניו

הנשיא האמריקני בין ה-79 השתתף במסע אופניים סמוך לבית הנופש שלו בדלאוור - וכשניסה לעצור נפל עם אופניו. אנשי השירות החשאי זינקו לעברו מיד וסייעו לו לקום. "אני בסדר", אמר. צפו בתיעוד

מתוך התיעוד
מתוך התיעוד | צילום: טוויטר

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפל היום (שבת) בעת שרכב על אופניים ליד בית הנופש שלו בדלוואר. אנשי השירות החשאי זינקו לעברו וסייעו לו לעמוד על רגליו. "אני בסדר", אמר הנשיא בן ה-79 זמן קצר לאחר התקרית - והסביר לעיתונאים כי נעליו הסתבכו בדוושות כשניסה לעצור ולשוחח עם תומכיו.

כזכור, רק בשבוע האחרון דווח מצד הבית הלבן כי נשיא ארצות הברית יגיע לביקור בישראל ב-13 ביולי. מייד לאחר מכן ייצא הנשיא האמריקני לערב הסעודית, ושם הוא יבקר ב-15 וב-16 ביולי וייפגש עם יורש העצר מוחמד בן סלמאן.

בהודעה שפורסמה נמסר כי ביידן יבקר במזרח התיכון "כדי לחזק את מחויבותה של ארצות הברית לביטחון ולשגשוגה של ישראל". ביידן ישתתף בפסגת מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ, בה ישתתפו גם מצרים, עיראק וירדן.

הנשיא יתחיל את מסעו למזרח התיכון בישראל, ויבקר גם בגדה המערבית על מנת "להתייעץ עם הרשות הפלסטינית ולחזור על תמיכתו החזקה בפתרון שתי מדינות, עם אמצעים שווים של ביטחון, חופש והזדמנויות לעם הפלסטיני".