פיל קולינס על מצבו הבריאותי: "בקושי יכול להחזיק מקל תוף"

המוזיקאי הבריטי אמר כי בשל הידרדרות במצבו הוא נאלץ לשבת בזמן שירה בהופעות חיות, ובנו יהיה זה שיתופף במקומו בסיבוב ההופעות הקרוב של ג'נסיס. "זה מאוד מתסכל כי אשמח לנגן שם למעלה"

פיל קולינס
פיל קולינס | צילום: רויטרס

המוזיקאי הבריטי פיל קולינס התראיין אתמול (חמישי) ל-BBC, ואמר כי הוא בשל הידרדרות במצבו הבריאותי הוא "בקושי יכול להחזיק מקל תוף", ונאלץ לשבת בזמן שירה בהופעות חיות.

הזמר והמתופף בן ה-70, שהתראיין כדי לקדם את סיבוב ההופעות החדש של להקתו "ג'נסיס", אמר כי הוא מתוסכל מהאתגרים הבריאותיים העומדים בפניו, לאחר שבשנת 2009 עבר ניתוח בגבו, וניתוח נוסף שעבר בשנת 2015 השפיע על מערכת העצבים שלו, בנוסף לסכרת ממנה הוא סובל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תוכנית המאבק של ביידן בקורונה: עובדי ממשל יחויבו להתחסן

הסוהרת שנרדמה במגדל בכלא גלבוע: "היו רעשים, אבל חזרתי לישון"

מאות חוזרים מאומן זייפו אישורי בדיקה שלילית – ונמצאו מאומתים

"אני קצת מאותגר פיזית", אמר קולינס, "וזה מאוד מתסכל כי אשמח לנגן שם למעלה, אבל יש דברים פיזיים מסוימים שמפריעים". מי שיחליף אותו על מערכת התופים בסיבוב ההופעות של "ג'נסיס" שיתחיל בסתיו הקרוב יהיה בנו, ניק.

קולינס החל את דרכו בתחילת שנות השבעים כמתופף של "ג'נסיס", מהרכבי הרוק המתקדם המוערכים של התקופה, ולאחר עזיבתו של הסולן פיטר גבריאל הפך לזמר הראשי בהרכב. בשנות השמונים החל קולינס להוציא אלבומי סולו, במקביל לפעילותו בהרכב, ובשנת 1996 עזב את הלהקה, שמאוחר יותר הפסיקה את פעילותה. סיבוב ההופעות הקרוב של "ג'נסיס" יהיה הראשון שלה בצפון אמריקה מאז 2007.